אותרו 2 הנעדרות – במהלך פעילות של מדריכי המוגנות

אותרו 2 הנעדרות – במהלך פעילות של מדריכי המוגנות

מדובר באירוע חריג שבסופו הצליחו מדריכי המוגנות לשכנע את הנערות לחזור לבית הספר במסגרת סיור שגרתי של צוות מדריכי המוגנות, אשר פועלים במסגרת התכנית 'עיר ללא אלימות' בהובלתו של אבי פיטרו, אותרו ביום שני (19.9), 2 נערות שעליהן דווח במשטרה כי הן נעדרות מבתיהן.

הנערות אותרו והועבר על כך דיווח מידי למשטרה, לגורמי הרווחה ולאגף החינוך, להוריהן ולמנהלת בית סיפרו וכן הנושא הועבר להמשך טיפול על ידי הגורמים הרלוונטיים.

אבי פיטרו: "אני רוצה להודות לכל הגורמים השונים על שיתוף הפעולה הנהדר ועל האמון בהובלה. המקרה הזה מהווה דוגמא חותכת לחשיבות החיבור בין העבודה הרציפה ביום ובלילה, עליה מקפידים בתוכנית "עיר ללא אלימות", והוכיחה פעם נוספת את חשיבות הסנכרון בין כל הגורמים. מדריכי המוגנות תורמים בצורה ישירה לביטחון ולמוגנות בקרב בני הנוער ולהפחתה ישירה ועקיפה של תופעות אלימות בסביבתנו".

צוות מדריכי המוגנות פועל במסגרת התוכנית 'עיר ללא אלימות' שהחלה את פעילותה לפני כארבע שנים. במסגרת התוכנית מדריכי המוגנות מסיירים מדי יום, בחטיבות הביניים ברחבי העיר, יוצרים קשר עם התלמידים, ומסייעים להם בהתמודדות עם המציאות היומיומית.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh