"הדרי רחובות" פותחים שנה

"הדרי רחובות" פותחים שנה

להקות המחול הייצוגיות של העיר, "הדרי רחובות", פותחות שנה חדשה של ריקודים.  החזרות של להקות המחול מתקיימות בסטודיו שבהיכל הספורט העירוני 'קציר', ובסטודיו שבבית הספר 'שפרינצק'.

גם השנה, הצטרפו אל הרקדנים הוותיקים עשרות רקדנים חדשים שהתקבלו לשורות הלהקה. צוות המורים המקצועי, בראשותה של המנהלת המקצועית, ליאת כץ-פרחן, עמל במהלך חופשת הקיץ על תכנית עשירה ומגוונת, והעבודה בסטודיו החלה כבר במהלך חודש ספטמבר. בימים אלה, המוסיקה, התנועות, האנרגיות והחיוכים ממלאים את הסטודיו החל משעות אחר הצהריים ועד הלילה.

"הדרי רחובות" כוללת 9 להקות מחול בגילאים שונים: "פצפונים", "אביבים", "אפרוחים", "ניצנים", "צברים", "עלומים", "נעורים", "הדרים" והלהקה הבוגרת.

הלהקות מופיעות כדרך קבע באירועים המרכזיים בעיר ובין היתר, בחגיגות פורים, בפסטיבל 'רוקדים אביב', בערב יום העצמאות ובמופע 'הדרים במחול' בבית העם – היכל התרבות העירוני. בנוסף, הלהקות מופיעות באירועים במקומות שונים בארץ ובחו"ל, ורק בקיץ האחרון  הלהקה הבוגרת הופיעה בפסטיבל מחול בעיר ביסטריצה שברומניה, שם קצרה שבחים רבים על ההופעה האיכותית.

בנוסף ללהקות המחול, מוצעים גם שיעורי מחול לגיל הרך ולגיל הצעיר. בשיעורים אלו לומדים הרקדנים את יסודות המחול ונכנסים אט אט אל עולם הריקוד והבמה. הם הדור הבא של הרקדנים ומהווים את העתודה ללהקות המחול.

בחודש נובמבר תשוב הלהקה הבוגרת לרקוד אחרי פגרה קצרה. הלהקה פותחת את שעריה לרקדנים חדשים בגילאי 30-18, אז אם אתם בגיל המתאים ובעלי רקע במחול, אנו מזמינים אתכם להיכנס אל הסטודיו בכל ערבי חמישי ולרקוד במסגרת משפחתית, בשיעורים מקצועיים מלאי אנרגיה ואווירה מיוחדת, ולהצטרף אלינו להופעות מקצועיות בעיר, בארץ ובחו"ל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh