מה תשתו בחג?

מה תשתו בחג?

ראש השנה מזוהה עם תפוח בדבש, רימונים, ראש של דג ומאכלי עדות שונים. אבל עם השנים , הרבה ישראלים לא מוותרים גם על שתיית יין בארוחת החג המסורתית שתמיד משדרג כל ארוחה חגיגית. יצאנו לבדוק קצת על הרגלי השתייה של הרחובותים בחג. הלוקיישן הנבחר חנות "באר המשקאות" הממוקמת ברחוב הרצל (93) בעיר רחובות. בחנות, כבר שבוע לפני החג, נתקלנו במאות סוגים של יינות, מכל הזנים והסוגים. מארזי שי לחג כבר עמדו מסודרים על המדפים ובחנות נכחו עשרות לקוחות מקומיים אוהבי יין שקונים יין והרבה…

לדברי חי סוויסה מבעלי המקום בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בצריכת היין בקרב הקהל הישראלי. יותר ויותר לקוחות מחפשים יינות מיוחדים, יקבי בוטיק וגם היינות המוכרים של היקבים הוותיקים, נמכרים בכמויות גדולות הרבה יותר. יש לא מעט מבצעים מיוחדים שהלקוחות לא נשארים אדישים אליהם. "אם בעבר לקוחות היו קונים בקבוק יין אחד לארוחה לשם הסמליות, היום הלקוחות קונים מספר בקבוקים כדי להתענג עליהם ומתאימים אותם לאופי הארוחה" אומר לנו חי סוויסה.  "ההיצע והמבצעים לקראת החגים גדול יותר והצרכנים חכמים. מנצלים את זה לטובתם, מצטיידים במלאי של יין שישמש אותם גם אחרי החג. כמעט אף לקוח לא יוצא רק עם בקבוק אחד ביד".

wine

על המדפים מצאנו מבחר יינות בוטיק איכותיים, כולל מהדורות מיוחדות לקראת החג שנמכרים לרוב ביחידות בודדות ולעיתים אף באריזה מיוחדת ומהודרת מעץ. לצד זה גם יינות טובים, מוכרים ופופולאריים במחירים מיוחדים. לדוגמה: בקטגורית  המחיר של השלוש ה- 100 מצאנו את הקברנה סוביניון PRIVATE COLLECTION  של כרמל מזרחי, את סדרת IMPRESSION של טפרברג, סדרת רזרב של יקב ברקן, תשבי ועוד.

באר-המשקאות-בפנים

בקטגוריית המחיר של שתיים ב- 100 כבר מצאנו את סדרת גמלא המפורסמת של רמת הגולן ובמחירים מגוונים עוד מאות יינות לכל טעם וכיס.

בפתח החנות נתקלנו גם במארזים של יין ושוקולד איטלקי במחירים שונים בין 139-399 ₪ לדברי חי סוויסה מארזים אלה מבוקשים במיוחד כמתנות לחג.

"אם בעבר אנשים היו מסתפקים במתנה של בונבוניירה או בקבוק יין לחג היום אנשים מחפשים מתנות יותר מכובדות. שילוב של יין ושוקולד איכותי, יכול להיות אופציה מצוינת כמעט לכל משפחה. הילדים והמבוגרים נהנים מהשוקולד, את היין פותחים בארוחה וגם המראה אסתטי ומכובד.

wine2

איך הלקוחות מתאימים את היינות לארוחה?

"יש לקוחות שיש להם ידע נרחב, נכנסים לחנות ויודעים בדיוק מה הם רוצים. לשאר הלקוחות אנחנו עוזרים להתאים את היין המתאים, מסבירים על הזנים, הטעמים וההבדלים. לקוחות שנהנים חוזרים תמיד לקבל המלצות נוספות וזה תמיד משמח לראות אנשים שנהנים ומעריכים יין טוב. "

באר המשקאות הרצל 93 רחובות 08-935-45-50

מבצע לחג, מגוון ענק של בקבוקי יין 3 ב- 100 ש"ח בלבד!
תשבי, ברקן רזרב, כרמל מזרחי קברנה סובניון private collection, טפרברג impression ועוד… המבצע עד גמר המלאי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh