מי יפתח לכם הצום במשלוח מפנק?

מי יפתח לכם הצום במשלוח מפנק?

מפנטזים כל הצום על פיצה, סושי או המבורגר? מבחר מקומות יאפשרו לכם להגשים את הפנטזיה עם צאת הצום

בצאת צום יום הכיפורים כולנו יודעים שרצוי לשתות הרבה מים, לאכול משהו קטן ומתוק ולהמתין קצת עם הארוחה הגדולה יותר . אם גם אתם דמיינתם מנות נחשקות במהלך הצום ואין לכם חשק לעמוד במטבח לבשל, מצאנו לכם כמה אופציות מהירות של משלוחים, שיהיו זמינות לכם, כבר כשעה אחרי צאת הצום.

הנשנוש פיצה דומינוס:

האופציה המהירה והקלה פיצה כמובן. ויטמינים וערכים תזונתיים חשובים אולי לא תשלימו באמצעותה, אבל אין ספק שהיא בהחלט מתאימה כדי להשביע את הרעב ומתאימה בדרך כלל לכל המשפחה.

אם כבר פיצה בצאת הצום, אז דומינוס שידועה במשלוחים המהירים שלה ובאפשרות לעקוב באמצעות האפליקציה אחר מצב ההזמנה שלכם. מהרגע שהיא נכנסה לתנור ועד לרגע שהשליח בדרך אליכם.

פיצה דומינוס משפחתית

בדומינוס מציעים לנו בין שלל האפשרויות פיצה משפחתית קלאסית + תוספת שעושיה מבצק טרי, 100% גבינת מוצרלה, רוטב מעגבניות טריות + מנה נלווית (לחם שום או אצבעות מוצרלה או קלחי תירס + בקבוק 1.5 ליטר של שתייה קלה ב- 82 ₪ . אם אתם רעבים במיוחד תמורת 128 ₪ כבר תקבלו דיל דומה כולל פיצה משפחתית נוספת.

באתר עוד שלל פיצות כולל פיצות שף שך אסף גרניט אבל אנחנו היינו בוחרים בפיצה קלאסית קלילה ומהירה.

בחרתם בנשנוש? http://www.dominos.co.il/ דומינוס פיצה או 1-700-70-70-70

ארוחה קלה סושי אושי אושי:

כשאנחנו חושבים על ארוחה קלילה ומהירה אנחנו חושבים על סושי.  סושי אחרי הצום, שיהיה איכותי, מיוחד ומלא בכל טוב. אושי אושי הרשת שמונה 19 סניפים  כולל סניף נס ציונה שמבצע משלוחים לרחובות, תהיה פתוחה במוצאי החג. בתפריט של הרשת מצאנו מנות ראשונות מגוונות הכוללות בין השאר  מרקים, סלטים יפנים, גיוזה, דים סאם ועוד. מנות עיקריות של פאד תאי  ואורז בשילוב עם עוף או בקר. אבל הפעם חיפשנו סושי ומצאנו עשרות אפשרויות. ביניהן צדו את עינינו מנות הספיישל שהם רולים רחבים עמוסים בכל טוב ומהווים ארוחה קלילה ומשביעה בפני עצמה.

מגש אירוח אושי אושי

בין המומלצים לדוגמה רול סנסט  (46 ₪) – ספייסי סלמון, אבוקדו ובטטה, בציפוי סלמון צרוב עם שבבי בטטה, טמפורה, עירית, שומשום עם ספייסי מיונז וטריאקי מעל. ריו רול (46 ₪) – סלמון אפוי בטריאקי, טמגו, קנפיו ומלפפון, בציפוי עירית, עם תערובת צ'ילי, אבוקדו, לימון ובצל ירוק. רד דרגון (46 ₪) – טמגו, אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק בציפוי סלמון צרוב, עירית, שומשום וצ'ילי חריף.  כמובן שבתפריט יש מגוון עצום של קלאסיים עם פחות מרכיבים אבל אחרי צום זה הזמן להתפנק.

לאלה שמחפשים ארוחה משפחתית יש מבחר קומבינציות בתפריט שמתאימות לשניים עד שלושה סועדים ואם אתם רוצים מסיבת סושי ביתית יש גם מגשי סושי ענקיים שיכולים להתאים ל- 8 סועדים עם מגוון מדהים של סושי איכותי ומעורר תשוקה.

בחרתם בארוחה קלילה? https://del.oshioshi.co.il/  אושי אושי (נס ציונה)  או 1-700-70-80-23

ארוחת שחיתות המבורג

מי לא מפנטז על המבורגר עסיסי כשהוא צם?  כשרחובותיים מפנטזים על המבורגר, הם לרוב מפנטזים על המבורגר של המבורג. מסעדת ההמבורגרים שקנתה לה מעריצים רבים במהלך השנים. בהמבורג נערכים מראש כדי לחדש את שירות המשלוחים כשעה לאחר צאת החג. כך שאם חשקה נפשכם בהמבורגר הקלאסי והאהוב של 220 גרם (49 ₪) בקר טרי טחון עם לחמניה נהדרת ועם חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל סגול כל מה שתעשו זה רק להזמין באתר, בטלפון או באפליקציה של ההמבורג.

המבורג המבורגר קלאסי

באותה דרך תוכלו כמובן להזמין כל מנה אחרת מתפריט המשלוחים כמו: המבורג 250 גרם (53 ₪) מנתחים מובחרים של בקר, עגל וכבש טחון, חסה, בצל, מיונז וקטשופ פלפלים או קבבוני טלה (66 ₪) שמוגשים על טורטיה בליווי טחינה וסלסה. בתפריט עוד מבחר גדול של מנות ראשונות , סלטים ומנות מהגריל אבל התכנסנו כאן בשביל המבורגר וארוחת שחיתות שאותה  מומלץ להשלים עם צ'יפס או טבעות בצל. צמתם ואתם רוצים להשלים קלוריות עם קינוח מתוק?  סופלה שוקולד או קרמבו קדאיף  (29 ₪) יעשו את העבודה היטב.

בחרתם בארוחת שחיתות? http://www.hamburg.co.il/ המבורג 1700-50-70-73

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh