פרי מתנצל, מאמן מפוטר ומה עם קלינגר?

פרי מתנצל, מאמן מפוטר ומה עם קלינגר?

באופן חסר תקדים פנה הבעלים של מכבי שעריים אלדד פרי לאוהדים בעצמו בדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה, והכריז על מה שידעו כולם החל מהמחזור הראשון… הקבוצה נכשלה. פרי הודה בכישלון הההנהלה והצוות המקצועי, מנה את כולם רק שמו של קלינגר לא הוזכר. נכון לעכשיו הקבוצה לא מפסיקה להפסיד ונמצאת במקום האחרון… מקום ממנו אם לא יקרה משהו גדול בקבוצה, יורדים ליגה. לפניכם הפוסט של אלדד פרי, כפי שנכתב בדף האוהדים:

שבוע טוב לכל אוהדי מכבי שעריים.

לאור המאורעות האחרונים החלטתי להשמיע את קולי. אין ספק שכרגע במבחן התוצאה נכשלנו כקבוצה .שאני אומר נכשלנו אני מתכוון לצוות המקצועי, להנהלה, לשחקנים ומעל לכולם אני עומד.ישנם החלטות מקצועיות שלאחר שהובאו לפניי מהגורמים המקצועיים את כל השיקולים החלטתי ולא הצלחנו, ויש החלטות מקצועיות שהצוות המקצועי החליט ולא הצליח.אתם האוהדים צריכים להבין שאי אפשר להאשים גורם כזה או אחר במצב הקבוצה.כולנו באותה סירה ואני הרב חובל.

לטוב ולרע כמו שהחלטתי החלטות קשות באמצע העונה שעברה לא אהסס להחליט גם השנה.אם אצטרך בינואר להחליף שחקנים ולהביא חדשים זה מה שיקרה. כרגע נמצא מאמן חדש שעליו אני סומך שידע להוציא אותנו מהמצב הקשה בו אנו נמצאים. יש לנו 2 משחקי בית רצופים ובאמצע חצי גמר גביע הטוטו.ממכם הקהל אני מבקש שתתנו לצוות המקצועי ולשחקנים שקט.לא הפגנות ולא מחאות אלא כולנו כגוף אחד ניתן שקט למערכת.השנה השקענו מיליוני שקלים באגודה ובקבוצות הנוער.

יש לנו צעירים מוכשרים וכשהם יגיעו לקבוצה הבוגרת נקטוף את הפירות.ממכם נדרשת סבלנות כרגע שי רביבו ורן ברקוביץ פצועים ויעדרו למעלה מחודש ולכן החתמנו השבוע בלם ואנו מחפשים שחקן קדמי. אני באמת מאמין שרק אם נעבוד כולנו בשיתוף פעולה ונאפשר שקט למערכת נצליח במשימות שהגדרנו בתחילת השנה. בברכת שבוע טוב – אלדד פרי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh