כשצלילים וצבעים נפגשים

כשצלילים וצבעים נפגשים

הפסנתרנית אירנה פרידלנד תנחה את הסדרה בליווי שקופיות ובהדגמות מוסיקאליות חיות. אירנה פרידלנד נמנית עם חבר המורים באקדמיה למוסיקה על שם רובין באוניברסיטת ת"א ומשמשת כמרצה בחוג למוסיקה והחוג הרב תחומי באוניברסיטת חיפה. הקריירה המוסיקלית שלה כוללת פעילות אינטנסיבית כפסנתרנית סולנית ונגנית קאמרית, במהלכה הרבתה להופיע ברחבי אירופה (בלגיה, הולנד, פינלנד, שוודיה, נורבגיה ,צרפת, גרמניה, איטליה) וארה"ב.

בכל מפגש תעסוק פרידלנד באמן ובמלחין שמייצגים תקופה בהיסטוריה או בסגנון אמנותי. במפגש הראשון נבחן את התקופה שלאחר המהפכה הצרפתית. נבחן האם ניתן למצוא קווי דמיון בין המוסיקה של בטהובן ובין האמנות שנעשתה בתקופה זו. נשוחח על המהפכה שנוצרה גם בצלילים ובצבעים של אותה תקופה.

במפגש השני בסדרה, שיתקיים ב-8 בפברואר נבחן את הקשר בין יצירותיו של המלחין סרגיי רחמנינוב לבין האמנות הויזואלית של רוסיה. ההרצאה הסוגרת את הסידרה, תתקיים ב-7 ליוני, והיא תעסוק בקשר בין יצירותיו של מארק שאגל לאהבתו למוסיקה.

בעונה הנוכחית יינתנו ההרצאות בקונסרבטוריון העירוני, האולם הקטן, סירני 52, רחובות, בשעה 19:00. מחיר כרטיס 50 ₪ ומחיר סידרה 100 ₪.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים פנו למחלקה למוסיקה: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh