להורי ילדי הצהרונים של רשת 'חוויות' יצאו לבדוק את האוכל

להורי ילדי הצהרונים של רשת 'חוויות' יצאו לבדוק את האוכל

ביום שלישי האחרון התקיים סיור להורי ילדי העיר רחובות בשטח הייצור של חברת 'מבושלת' המספקת את ארוחות הצהריים בצהרונים של רשת 'חוויות' בעיר. בסיור השתתפו נציגי וועד ההורים, רכזות הצהרונים ומנהלת אגף הגיל הרך ב'חוויות', אסנת לוי.

מטעם חברת 'מבושלת' ליוו את הסיור: יגאל קרביץ, מנכ"ל החברה, דורון כהן, סמנכ"ל שיווק, שחר רומנו, מנהלת תחום ילדים והדס יריב, מנהלת תחום בריאות בחברה. הסיור כלל מענה נרחב לשאלות ההורים ולצוות החינוכי, הסבר על התאמת התפריט בעקבות ההנחיות החדשות מטעם משרד הבריאות וטעימות מהמנות השונות אותן אוכלים הילדים.

בסיור ניתנה להורים ולצוות החינוכי ההזדמנות להתרשם מתהליכי הייצור ומההקפדה הגבוהה על נהלי הבטיחות וההיגיינה שהוצגו בפניהם בשקיפות מלאה. המשתתפים זכו להקשבה מלאה של צוות חברת מבושלת ובחנו והתרשמו מאיכות המזון, וכי במנות שמספקת החברה לצהרוני העיר מודגשת הקפדה על נתחי בשר/עוף/הודו איכותיים ולא מעובדים.

נציג ההורים שיתף כי: "נכחנו כי חברת 'מבושלת' מכינה את כל האוכל בייצור עצמי ועושה שימוש בחומרי גלם איכותיים. נהנינו ממנות שונות ומגוונות שנכללות במבחר המוצע לילדינו יום יום, ביניהן מנת קוסקוס מלא, נתחי עוף, כדורי בקר, פתיתים מלאים, תבשילי קטניות כגון תבשיל העדשים ועוד". בתום הטעימות נציג ההורים שיתף וסיכם כי: "המנות טובות, משביעות וטעימות, ברמה גבוהה ומשלבות ערכים תזונתיים איכותיים, בטעם ביתי".

מנהלת אגף הגיל הרך והמשפחה ברשת 'חוויות', אסנת לוי: " נציגות הורי הצהרונים סיירה בשבוע שעבר במפעל של חברת "מבושלת", המספקת הזנה לילדי הצהרונים ברחובות. את הסיור יזמה רשת חוויות כחלק ממדיניות הנותנת דגש לחשיבות נושא ההזנה ואורח חיים בריא .

במסגרת הסיור ההורים נחשפו לתהליכי הייצור של המזון , תהליכי העבודה והבקרה הקפדניים של המזון הנשלח לצהרונים.

נציגות ההורים התרשמה מאיכות המזון הגבוהה, מהתהליך הקפדני, הסטריליזציה וטיב חומרי הגלם המהווים את הבסיס לייצור המזון לצהרונים. ההורים גילו התעניינות רבה בנושא, בדקו, שאלו וזכו למענה ענייני ומקצועי.

יודגש, כי מעבר לתקינה הקפדנית של חברת מבושלת ,רשת חוויות מבצעת בדיקות מעבדה על ידי חברת "ביולב" מידי חודש, וזאת כדי לדגום את המזון לאחר הגעתו לצהרונים, כל הבדיקות בשנתיים האחרונות נמצאו תקינות.

מנכ"ל החברה, יגאל קרביץ שיתף את ההורים על החשיבות שחברת מבושלת מקדישה לאיכות המוצרים והוסיף כי: "לייצר אוכל בריא זה לא מספיק, חשוב לנו לשתף אתכם ההורים בשלבי הייצור וההכנה ולתת לכם את האפשרות לראות ולטעום את מה שילדיכם אוכלים יום יום". עוד הוסיף קרביץ כי הוא מזמין הורים מערים נוספות אשר החברה מספקת ארוחות לילדיהם להגיע גם הם לביקור במפעל לטעום ולהתרשם.

חברת 'מבושלת', הינה מהחברות הגדולות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה. החברה מספקת ארוכות ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ.

בתמונות המצורפות ניתן לראות את משתתפי הסיור בלבוש שומר סטריליזציה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh