נשים: עשרת הדיברות לשימוש נכון בסומק

נשים: עשרת הדיברות לשימוש נכון בסומק

שימוש נכון בסומק ישדרג כל מראה  אך שימוש לא מותאם יכול להרוס אותו לחלוטין טיפים מאת נאור אפל מאפר ראשי מייבלין ניו יורק למדי את עשרת הדברות ולעולם לא תתפסי עם סומק לא מחמיא ולא מעודכן.

  1. בחירת הגוון – בחרי גוון שאת מתחברת אליו, שאת אוהבת כי אחרי הכל איפור צריך להיות כיף.
  2. גוון הפנים צהבהב – במידה וגוון עורך נוטה לצהבהב , מומלץ להתאים לו גוונים קרירים , להורדת הצהבהבות, כמו ורדרדים וסגלגלים, הם יצרו קונטרה בין גוון העור לסומק ויעניקו אור לגוון הפנים.
  3. גוון פנים בהיר עד לבן – במידה וגוון עורך בהיר עם נטייה לגוון עור חלבי-חרסינה, את חופשיה להשתמש בכל הפלטות של הגוונים – גם קרים גם כהים פרט לגוון אפרסק כהה , מכיוון שהוא יכול ליצור תחושה של כתם.
  4. גוון פנים בהיר – במידה ויש לך גוון פנים בהיר (אך לא חרסינה) השתמשי בגווני אפרסקים וורודים.
  5. לכל גווני העור – חשוב שגוון הסומק יתמזג ויהיה קרוב לגוון לטונים של עור הפנים , לכן חשוב שהוא לא יהיה כהה מידי או בהיר מידי מעור הפנים.
  6. שימי לב! יש לדעת להפריד בין סומק שהוא סוג של הצללה כמו קונטור לבין סומק שמוסיף גוון וחיות לפנים.
  7. קונטור – הינו בגווני חום או בז', איתו מייצרים חיתוך ופיסול לתווי פנים. עם סומק יוצרים גוון עדין וצבעוני יותר על תפוחי של הלחיים. התוצאה: מעניק חיות לאיפור.
  8. כיצד להניח את הסומק – חשוב לחייך ובעזרת מברשת אנו מניחים את החומר על האזור הנפוח. בזמן שאנו מחייכות יש להניח את הסומק בתפיחות קלילות על מנת לקבל מראה סומק אוורירי.
  9. הצעה לנועזות – לאחר שקיבלנו את כמות הצבע הרצויה אפשר בעזרת המברשת בקלילות לעבור גם על שאר הפנים על מנת לקבל גוון חי – מצח, אף וסנטר.
  10. שימי לב! ישנם סמקים בגימור מט ואחרים בגימור מבריק. לבנות בעלות עור שומני מומלץ להשתמש בסומק בגימור מט, זאת בכדי למנוע הברקות מיותרות.

המלצה חמה!

התאימי את גוון הסומק לגוון השפתון. כאשר גוון הלחיים וגוון השפתיים קרובים זה לזה, נוצרת תחושה של מראה איפור נקי ואחיד. לדוגמא: שפתון אפרסק וסומק גם הוא בגוון אפרסק.

וטיפ נוסף,

במידה והגזמת קצת עם הסומק ואת מרגישה שזה יותר מידי, את תמיד יכולה לעבור מעל הסומק עם קצת פודרה וכך הגוון יהיה עדין יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh