מאיטליה באהבה

מאיטליה באהבה

במוצאי שבת (3.12) יתקיים בבית דונדיקוב הקונצרט הפותח בסדרת המוסיקה האיכותית 'קסם הבארוק' מבית היוצר של המחלקה למוסיקה רחובות.

'קסם הבארוק' הינה סדרת קונצרטים המיועדת לחובבי ז'אנר המוסיקה העתיקה. בקונצרטים אלו הקהל נחשף לשלל הכלים האותנטיים המיוחדים לתקופה זו דוגמת הצ'מבלו (הפסנתר של אותה תקופה), ויולה דה גמבה (כלי הבאס) ועוד.

הקונצרט הפותח של הסדרה מתמקד במלחינים האיטלקיים המובילים של התקופה, סקרלטי, בונונצ'יני, פרסל, מונטוורדי ועוד. מיכל אוקון, זמרת הסופרן, בנתה את התכנית וגם תופיע בה. אוקון, מלבד היותה זמרת מחוננת, היא גם מנצחת המקהלות המקומיות 'מיתר' ו-'הללויה-על"ה'. במסגרת הקונצרט ייקחו חלק גם דניאל פורטנוי, זמר הבריטון, אורי דרור, נגן החליליות ומרינה מינקין, נגנית הצ'מבלו.

בהמשך הסדרה בתאריך ה-18.3.17 יתקיים הקונצרט 'עוצמת העוגב' עם בוריס זובין – עוגב, בועז בריל – חליל צד ועמרי צח – כינור. הקונצרט הסוגר של הסדרה יתקיים בתאריך 10.6.17, מדובר בקונצרט מיוחד של זמרת הסופרן, ברכה קול ונגן הגיטרה, עודד שוב.

הקונצרט "מאיטליה באהבה" יתקיים בשעה 20:30 במוצ"ש בבית דונדיקוב רח' יעקב 32, רחובות. מחיר כרטיס 80 ₪ ומחיר מנוי לסדרה 190 ש"ח.

לקבלת מידע נוסף ולרכישת כרטיסים צרו קשר עם המחלקה למוסיקה רחובות בטלפון: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh