רחובות מדברת היי טק

רחובות מדברת היי טק

ביום שני (28.11) התקיים כנס חברות היי טק מקומיות, במטרה ליצור שיתופי פעולה בין חברות היי טק מרחובות לבין עיריית מאונטריו בקנדה.  מדובר ביוזמה של ממשלת קנדה שמטרתה להגדיל את שיתופי הפעולה במדינה עם חברות היי טק מישראל וממדינות נוספות בעולם.

את הכנס, אשר התקיים בחוויות שוויץ רחובות החדשה, פתח עו"ד יניב מרקוביץ, המשנה לראש העיר ויו"ר חוויות, והתייחס לאופן שבו עיריית רחובות רואה את פארק ת.מ.ר ע"ש יצחק רבין ואת הרחבתו העתידית בשנים הקרובות, כפנינה חשובה מאד של העיר רחובות וכאבן שואבת לחברות הייטק וביו טכנולוגיה מכל העולם.

עו"ד יניב מרקוביץ: "פארק ת.מ.ר ימשיך ויתפתח ואנו נעשה הכל על מנת לסייע לעסקים לפרוח ולשגשג. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה מצד העיריה מול חברות היי טק שנמצאות בפארק ת.מ.ר הינו הכרחי ומהווה נדבך חשוב ביחסים שבין החברות השונות לבין העיריה. כולי תקווה ששיתוף פעולה זה יוביל להצלחת חברות מקומיות בגיוס משאבים מקנדה. נמשיך לייצר שיתופי פעולה עם מדינות וגופים נוספים במטרה לקדם את העיר רחובות, תושביה והעסקים השוכנים בה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר, רחמים מלול, אשר פועל לפיתוח והרחבת פארק ת.מ.ר ולמארגן הכנס, סאם כרמון, אשר מייצג את היוזמה הקנדית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh