טיפים לסידור נכון ומהיר של ארונות הבגדים בחורף

טיפים לסידור נכון ומהיר של ארונות הבגדים בחורף

איפה מאחסנים את בגדי הקיץ ועונת המעבר עד לשנה הבאה?  איך שומרים על הבגדים/נעליים/תיקים?

עונת החורף, הגשמים והקור כמעט כבר כאן….על כן הגיע הזמן להוציא את בגדי החורף משנתם  ולסדר אותם  בארון, במקומם של  בגדי הקיץ או בגדי המעבר, בהם כבר לא נשתמש עד לשנה הבאה. אז איך כדאי ונכון, לארגן את הארון לקראת החורף ? כיצד כדאי לאחסן נכון את בגדי קיץ כדי שיישארו נקיים, מסודרים ורעננים?, ואיך אפשר לנצל באופן מקסימאלי את חלל האחסון הנתון לנו?

אסף טייכמן – סמנכ"ל רשת רהיטי דורון המציעה ארונות הזזה המיועדים לחדרי הורים, לחדרי ילדים ונוער, מציע טיפים שימושיים ומעשיים, איך לארגן נכון את הארון לקראת החורף ולאחסן היטב את בגדי הקיץ עד לשנה הבאה:

  • ראשית, חשוב להוציא את כל הבגדים מהארון: את בגדי החורף, המעבר  והקיץ, ולהניחם כך שנראה את כל הבגדים שברשותנו.
  • בבגדי הקיץ שישמשו גם לשנה הבאה, "יתפסו" את המקום בארון שבו הונחו עד כה בגדי החורף.
  • לפני שמכניסים את בגדי הקיץ לאחסון בארון, כדאי לנקות אותם היטב.
  • כדאי לאחסן את בגדי הקיץ קודם לכן בשקיות ואקום השומרות על הבגדים מאבק ולכלוך, או בקופסאות אחסון  אטומות.
  • את בגדי החורף, יש למיין ולסדר בארון לפי תדירות השימוש בהם.  בגדים שאנו משתמשים בהם ביום יום: בגדי עבודה, בגדים לבית הספר, לגן –  יש למקם במדפים הנגישים לנו.
  • לנוחיות יומיומית, העברת בגדי החורף חזרה אל הארון צריכה להיעשות בסדר מסוים לתתי קבוצות, כגון:  הנחת כל המכנסיים על מדף אחד, את החולצות הארוכות על מדף אחר,  או  לפי
  • קטגוריות: חולצות, סוודרים; מכנסיים, שמלות, חצאיות, מעילים ועוד. אפשר גם לחלק למדפים בהתאם לצבע שלהם, או  בהפרדה המבוססת על התפקיד שנועד למלא הבגד: בגדי יציאה בערימה אחת, בגדים ליומיום בערימה אחרת, בגדים אלגנטיים בערימה השלישית וכדומה. 
  • כדאי להפריד גם בין פריטים לקיפול לבין פריטים שמתקמטים שאותם יש לתלות, כמו: בדי משי, חליפות מחויטות, שמלות ועוד.
  • טיפ הנכון לכל השנה – אביזרים כמו: חגורות, נעליים, תכשיטים, תחתונים, גופיות ספורט וגרביים ניתן לאחסן בסלסלות או קופסאות קרטון ולמצוא להם מקום נוח בארון או בחדר.

לסיום, כדי שסידור הארון יהיה אפקטיבי באמת, סידור ראוי של הארון חייב לכלול גם פרידה מבגדים ישנים מידי. מאחר שבגדי החורף אמורים לקבל את הבכורה בארון,  ומלתחת החורף עמוסה ועבה יותר ממקבילתה הקיצית,  חשוב למיין את הבגדים ולהשאיר רק את בגדי החורף השימושיים. את אלה שאינם שימושיים צריך להכניס  לארגז או לשקית זבל גדולה . אין מקום לרגשות סנטימנטליים.  את הבגדים שלא נלבשו בעונה שעברה, ניתן לתת לחבר , לקרוב משפחה, או לתרום. כך גם נעשה מעשה טוב, וגם נפנה מקום לבגדים חדשים.

חורף נעים ומסודר ☺

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh