סדרת הקונצרטים – רחובות מצביעה ברגליים

סדרת הקונצרטים – רחובות מצביעה ברגליים

מאות מתושבי רחובות לקחו חלק בקונצרט הפתיחה של סדרת הקונצרטים – 'תזמורות ומקהלות רחובות'

ביום שישי (25.11) גדשו את בית העם – היכל התרבות העירוני מאות מתושבי העיר, שהגיעו לקונצרט הפתיחה החגיגי של סדרת הקונצרטים – 'תזמורות ומקהלות רחובות', מיוזמתה של המחלקה המוסיקלית.

לפני כשנתיים, עם פתיחת היכל התרבות העירוני, יזמה מנהלת המחלקה המוסיקלית, הגב' ריטה וינוקור, סדרת קונצרטים אשר מוגשים בימי שישי בבוקר ללא תשלום לתושבי העיר, צרכני התרבות הנלהבים.

בקונצרט הראשון בסדרה זו התקיימה הופעה של תזמורת קלאסיקה רחובות בניצוחו של דורון סלומון. תזמורת קלאסיקה רחובות הינה מפעל תרבותי עירוני, שמאפשר לנגנים חובבים בכל הרמות לנגן מול קהל. במשך השנה, התזמורת מקיימת קונצרטים פתוחים לקהל הרחב באולמות שונים ברחבי העיר רחובות.

כמו בקונצרטים קודמים, גם הפעם התארחו בקונצרט אמנים מן השורה הראשונה. הפעם היו אלה מיכל אוקון (סופרן) ובוריס זובין (פסנתר). הביצועים של חברי התזמורת, יחד עם האמנים המובילים, ריגשו את הקהל המקומי וזכו למחיאות כפיים סוערות. השניים, מלבד היותם סולנים מוכשרים, מהווים גם חלק מצוות הקונסרבטוריון העירוני. מיכל אוקון מנצחת על מקהלת ילדי הקונסרבטוריון, "מיתר", ובוריס זובין הוא מורה לפסנתר בקונסרבטוריון העירוני.

בהמשך הסדרה (6.1.16) תבצע מקהלת 'נעם' את ה – "רקוויאם" מאת מוצרט. לפרטים נוספים המחלקה למוסיקה רחובות בטלפון: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh