קול קורא לאנשי חינוך מצטיינים

קול קורא לאנשי חינוך מצטיינים

הציבור מוזמן להמליץ על אנשי חינוך מצטיינים, אשר עיצבו והעניקו ערך מוסף למערכת החינוך בעיר סגן ראש העיר, זהר בלום: יש לציין כי במערכת החינוך עובדים צוותי הוראה וחינוך מעולים, יש לנו הרבה על מה להתגאות

כבכל שנה ייערך טקס קבלת אות הוקרה לאנשי חינוך מצטיינים, במטרה לחזק את פועלם של אנשי החינוך, להוקיר ולהכיר בעבודתם הקשה והמסורה למען טיפוח החינוך בעיר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: זהר בלום: "יש לציין כי במערכת החינוך עובדים צוותי הוראה וחינוך מעולים, יש לנו הרבה על מה להתגאות. אנחנו נודה למצטיינים באירוע הצדעה מסורתי כמידי שנה, שנועד לחזק ולהודות לאלו שהומלצו לוועדה, לאחר שבלטו בעשייתם החינוכית המובילה". 

הציבור מוזמן להמליץ על מנהלים, גננות, מחנכים, עובדי עיריה במערכת החינוך, צוותים ומדריכים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, שתרמו רבות לקידום החינוך בעיר רחובות. המצטיינים ייבחרו על ידי וועדת שיפוט ציבורית על פועלם למען החינוך בעיר ותוענק להם תעודת הוקרה בטקס חגיגי שייערך ב- 7.2.17, בבית העם רחובות, היכל התרבות העירוני. טפסים וקריטריונים ניתן להוריד מאתר האינטרנט העירוני: WWW.REHOVOT.MUNI.IL מועד אחרון להגשת מועמדות – 15.12.16.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh