זהר בלום למשרד הרווחה: הפעילו את תכנית '360' גם בשכונת קריית משה

זהר בלום למשרד הרווחה: הפעילו את תכנית '360' גם בשכונת קריית משה

סגן ראש העיר, זהר בלום: "השכונה לא נכללה  בתכנית '360' כיוון שפעלו בה תכניות אחרות, לצערי בשנה החולפת הופסקו חלק מהפעילויות הלאומיות של התכניות שליוו את השכונה שנים רבות ושימשו מעטפת לצרכים רבים. לתכניות העשרה שכאלה חשיבות מכרעת לעתידה של השכונה ולהצלחתה, לא אתן לאף משרד ממשלתי להפלות את שכונת קריית משה"

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, הממונה על התכניות הלאומיות הפועלות ברחובות ובקריית עקרון, פנה השבוע למשרד הרווחה בדרישה לתקצב ולהכניס את תכנית '360' גם לשכונת קריית משה. תכנית '360' פועלת בארבע שכונות בעיר, אושיות, מילצ'ן, מרמורק וכפר גבירול, ועוסקת בטיפול ומניעה בקרב אוכלוסיית הילדים, בני הנוער והוריהם במגוון תחומים. כך לדוגמא, במסגרת התכנית נעשות פעילויות הוליסטיות תוך מעקב אחר אנשי המקצוע והעלאת צרכים נוספים.

כאמור, בלום פנה השבוע למשרד הרווחה בכדי להעלות את החשיבות של הפעלת התכנית בשכונת קריית משה עבור מאות משפחות בשכונה שזקוקות לה. זהר בלום: "לצערי בשכונה בולטות תופעות שוליות רבות הכוללות שוטטות של צעירים הנוטים לפעילות אנטי חברתית והתוצאות ברורות ומוכרות לכולנו. לצד כל אלה, עולות בעיות בתחום הסמכות ההורית בעיקר מול ילדיהם המתבגרים וצריכת שירותים עבור ילדים ובני הנוער בקהילה. השכונה לא נכללה  בתוכנית 360 כיוון שפעלו בה תכניות אחרות, לצערי בשנה החולפת הופסקו חלק מהפעילויות הלאומיות של התכניות, אשר ליוו את השכונה שנים רבות ושימשו מעטפת לצרכים רבים. לתכניות העשרה שכאלה חשיבות מכרעת לעתידה של השכונה ולהצלחתה, לא אתן לאף משרד ממשלתי להפלות את שכונת קריית משה".

בשכונת קריית משה קיימות כ-  1320 יחידות דיור, 50% מהן יוצאי הקהילה האתיופית, 33% וותיקים  ו- 17% יוצאי חבר העמים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh