ליגת מאמאנט רחובות – פותחות עונה שלישית

ליגת מאמאנט רחובות – פותחות עונה שלישית

ביום רביעי (7.12) התקיים הפנינג פתיחת העונה השלישית של ליגת 'מאמאנט' רחובות, עונת המשחקים 2016-2017 באולם 'ברזילי' בעיר. באירוע לקחו חלק כ-180 שחקניות – אמהות, מלוות במאמנים המקצועיים, חברים, בני זוג וילדים שכולם הגיעו לתמוך בספורט הנשי ברחובות ובספורטאיות.

האירוע נפתח בדברי עידוד והערכה של מנהל 'מאמאנט' רחובות, אלכס בר-מכר, שמוביל ומקדם את ליגת 'מאמאנט' ברחובות בשנים האחרונות שאיחל להן הצלחה והנאה גדולה מהמשחק. לאחר מכן התקיים טורניר משחקי ידידות בין כלל הקבוצות, בליווי עידוד מסיבי של הקהל שהגיע עם כרזות ססגוניות, בלונים, קישוטים ושלטים. מי שהיו אחראיות על ארגון ההפנינג המושקע הן יו"ר הקפטניות, סיגל לוי, קפטנית הרצוג ב', אתי רווח וקפטנית בית הספר וייצמן, אורית מדחי מועלם.

ליגת 'מאמאנט' רחובות החלה את דרכה לראשונה בעונת המשחקים 2014-2015 עם 8 קבוצות המשיכה לעונת המשחקים 2015-2016 עם 14 קבוצות, וכיום, את עונת המשחקים 2016-2017 יפתחו 17 קבוצות.

איציק עובדיה, מנהל אגף הספורט: "ליגת מאמאנט רחובות גדלה מידי שנה ועוד ועוד נשים ואמהות מצטרפות לפעילות , מרגש לראות איך הפעילות שהיא ערכית וקהילתית בנוסף להיותה ספורטיבית מתקדמת ומתעצמת משנה לשנה, אני מברך את הנשים והמשפחות שלוקחות חלק הפעילות ומאחל עונת משחקים מהנה ומוצלחת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh