תערוכת אמנות חדשה: ״עור עוטף וצף״

תערוכת אמנות חדשה: ״עור עוטף וצף״

הגלריה העירונית לאמנות רחובות מציגה תערוכת אמנות מיצב ווידאו חדשה בבית דונדיקוב – עור עוטף וצף, של האמנית הקוריאנית הידועה, ג'י הואי צ'אנג. פתיחת התערוכה החגיגית תתקיים ביום שישי (30.12) בשעה 11:00 בבית דונדיקוב. אוצרת התערוכה היא אורה קראוס. במהלך אירוע הפתיחה, תציג האמנית ג'י הואי צ'אנג את המיצג שלה החל מהשעה 11:45 ומיד לאחר מכן תתקיים הרצאתה של אוצרת מוזיאון ישראל, דניאלה שלו.

בתערוכה 'עור עוטף וצף', ג'י הואי צ'אנג משלבת את התעניינותה האמנותית בגוף הנשי יחד עם התעניינותה ביחסים שבין הפרט והחברה. התערוכה מצביעה על המכלול הסביבתי של גוף האישה או שטח הפנים של העור העוטף אותו. בד בבד, הגוף עצמו משתקף מבעד לתנועות העיטוף, החיבוק וההתכרבלות, בעודו צף בחלל היקום.

ג'י הוּאי צ'אנג היא אמנית היוצרת בסאול, קוריאה הדרומית, היא למדה בבית הספר לאמנות חזותית בניו יורק ובאוניברסיטת הונגיק בסאול. בשנת 2015 הוזמנה לתכנית שהות אמן בחסות Cité Internationale des Arts בפריז, לאחר שנבחרה על ידי קרן GANA לאמנות הפועלת בקוריאה. הואי-צ'אנג היא אמנית מולטימדיה המשתמשת בטכניקות מגוונות, החל מציור ומיצבֵי תלת-מימד וכלה במיצגים. השימוש שהיא עושה במגוון של אמצעים אמנותיים מבוסס על הביטוי החזותי של "המפגש בין הגוף הפיזי והתשוקה האנושית" ועל עצם "הקשר" בין שני גורמים המנוגדים זה לזה. זהו מאפיין של עבודותיה מראשית הקריירה האמנותית שלה ועד לתערוכה שהציגה לאחרונה בפריז.

הגלריה העירונית נתמכת על ידי מינהל התרבות ומציגה במהלך השנה כארבע תערוכות של מיטב האמנים העכשוויים מן השורה הראשונה.

שעות פתיחת התערוכה:  א-ה  13:00- 9:00, יום א' ו ה' 18:00- 14:00, ו'  12:00- 9:00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh