שי ותעודה לזוכה בתחרות 'מיצג הבלונים'

שי ותעודה לזוכה בתחרות 'מיצג הבלונים'

השבוע נערכה בלשכת ראש העיר, רחמים מלול, קבלת פנים לתושבת העיר, טניה מצ'רי, אשר זכתה בתחרות 'מיצג הבלונים', שהתקיימה במסגרת שבוע הבטיחות בדרכים.

כזכור במסגרת הפעילויות שהתקיימו במהלך שבוע הבטיחות בדרכים, התקיימה תחרות ייחודית שבמסגרתה תושבי העיר נדרשו לנחש את מספר הבלונים שהוצבו במיצג הבטיחות בדרכים בקניון 'עופר' רחובות. מי שזכתה בתחרות היא תושבת העיר, טניה מצ'רי, שניחשה נכון את מספר הבלונים במיצג והגיעה ללשכתו של ראש העיר, שהעניק לה תעודה ופרס.

ראש העיר, רחמים מלול: "הפרויקט לא נעשה על מנת שמישהו יזכה בפרס בלבד, מטרת העל שלנו היא להגביר באמצעותו את המודעות לנושא הבטיחות בדרכים. אני מאד מקווה שכל באי הקניון שמו לב למיצג ולפעילויות שהתקיימו, והסיקו מכך שעליהם לשמור יותר על בטיחות הילדים בכביש, במפתן בית הספר ובחזרתם ממנו ובכל שעות היום. גם אנחנו המבוגרים צריכים לשים על כך דגש מיוחד, אנו נמשיך לפעול באופן אינטנסיבי על מנת למנוע חלילה וחס תאונות בכבישי העיר". 

מנהל המטה לבטיחות בדרכים, אייל לוי: "שבוע הבטיחות בדרכים השנה עסק בנושא "משפחה בטוחה" , אי לכך התמקדה ההסברה והפעילות בנושא בטיחות המשפחה בדרכים .אני תקווה שהציבור שהגיע לפעילות בקניון ונחשף להסברה ולמידע שחולק , ידע ליישם זאת להתנהג בבטחה בדרכים ולשמור על החיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh