כדורסל ברחובות כבר אמרנו?

כדורסל ברחובות כבר אמרנו?

תנו כבוד למכבי רחובות, שבשבועות האחרונים הולכת ומתחברת ורושמת ניצחון ליגה רביעי בחמשת המשחקים האחרונים שלה. תוסיפו את ה"כמעט" סנסציה שחוללה בגביע ותקבלו קבוצה שכאן כדי ללכת הכי רחוק שיתנו לה.

מהלך המשחק: רחובות פתחה טוב את המשחק, נכנסה פנימה, דחפה כדורים לאוון ייטס, וסיימה רבע ראשון צמוד יחסית ביתרון 22:15. בראיין אסברי עוד כמעט וכפה שוויון בפתיחת הרבע השני (22:21), אבל ריצת 10-0 של המקומיים בהובלת מרקיז אדיסון עצרה את החלומות של האורחת, ואל המחצית ירדו הקבוצות ב- 45:29. רחובות המשיכה לשמור על קצב זהה גם במהלך המחצית השנייה, כשגל איתן וינעם אירם דוחפים את העגלה, ודולב דראפיץ מדייק פעמיים מחוץ לקשת בדרך ל- 71:42 בסוף הרבע השלישי. 10 הדקות האחרונות לא חידשו הרבה, ושתי הקבוצות ניצלו את ההזדמנות לשתף את הילדים מקצה הספסל עד לסיום.

השחקן המצטיין: 27 נקודות, 7 חטיפות ואחוזים מצוינים מכל הטווחים למרקיז אדיסון שמפגין יכולת נהדרת בתקופה האחרונה.

קלעים:

לרחובות: מרקיז אדיסון 27 (7 חט'), ינעם אירם 13 (5 אס'), אוון ייטס (13 רב'), דולב דראפיץ' וגל איתן 12 כ"א, יונתן לוי 7, גור פורת 6, נועם קמחי 3, קובי חסון ותומר שוקרון 2 כ"א. כן שיחקו אופק חכמון וגלעד לוי.

לרמת השרון: יונתן שטרקמן 13, בראיין אסברי 11 (7 רב'), מוטי מוסקוביץ' ואדם הוניג (5 אס') 9 כ"א, אריאל נבון 5, יובל וקסלר 1. כן שיחקו רום קורנליוס, בן אייל ותומר סדן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh