מרכז "חוויות" נבחר לאחד מהבניינים הטובים לשנת 2016

מרכז "חוויות" נבחר לאחד מהבניינים הטובים לשנת 2016

אחרי שרחובות כיכבה ברשימת הרחובות מגניבים נכנסת שוב העיר למדד הגדולות, הפעם עם היצירה הארכיטקטונית ״מרכז חוויות״ שנבחרה לאחד מהבניינים הטובים לשנת 2016 של אתר XNET.

״בשכונת "רחובות החדשה", על גבעות הכורכר בין שכונת שעריים, קבוצת שילר וכפר ביל"ו, פתחו השנה מרכז קהילתי, שהאדריכלות שלו מספקת סיבה של ממש להתאמץ ולבוא לכאן בשביל לראות בניין. כשביקרתי במבנה בצהרי יום חורפי, קר וגשום במיוחד, מצאתי רחבה הומה של ילדים שרצו ושיחקו וקפצו על המדרגות המטפסות אל גג הספרייה, שהוא גם טריבונה וגשר לשאר חלקיה.״ כך כתבו באתר כביקורת על המבנה.

שטחו כ-3,500 מטרים רבועים והקמתו עלתה כ-25 מיליון שקל, שמחציתם נתרמו על ידי קרן היסוד והקהילה היהודית בשווייץ, ומחציתו השנייה הגיעה מהעירייה וממפעל הפיס.

זהר בלום שאחראי לגיוס התרומות מהיהדות שוויץ: "הבחירה היא אות כבוד לעיריית רחובות שפועלת באמצעות רשת חוויות להעניק לתושבים את שירותי הפנאי והחינוך הבלתי פורמלי ברמה הגבוהה ביותר. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למר סמי בולג יו"ר קרן היסוד שוייץ והקהילה היהודית שוויץ על תרומתם הנאה להקמת המבנה המרשים ולרשת לחוויות שמתפעלת ומעשירה את הילדים וההורים, בתכנים בלתי פורמליים חשובים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh