מלול: ״איכלוס האתיופים בקרית משה היתה טעות״

מלול: ״איכלוס האתיופים בקרית משה היתה טעות״

בראיון שהעניק ראש העיר רחמים מלול ל״גלובס״ חשף ראש העיר כמה מהתכניות העתידיות של רחובות. כשנשאל לדוגמא על התעסוק השיב מלול:

"אנו שואפים להגדיל את אזורי המסחר והתעסוקה, ומתכננים את פארק תעשייה תמר ב' שיהיה המשך לתמר א'. זה יהיה עוד פארק הייטק ענק לעיר עם מאות אלפי מטרים של תעסוקה, משרדים ועוד. עניינים אלו באים בהמשך לפיתוח תשתיות ענק שהעיר עוברת: שתי הפרדות מפלסיות בהשקעה של מאות מיליוני שקלים שמקלים את הכניסה והיציאה מהעיר, השקעה בתחבורה בעיר, בניית מבני ציבור מפוארים ועוד".

כשנשאל איך יגיב אם רשויות קטנות סמוכות, להעביר אליהן חלק מתקבולי הארנונה השיב כי בפועל המצב הפוך ומרכז בילו, השייך למועצת קרית עקרון פגע במסחר ברחובות. דרשנו בעבר שיתוף הכנסות ואנחנו מתכוונים להעלות את הדרישה שוב".

בנושא תמ״א 38 השיב מלול:

"תמ"א 38 מסוג תוספת קומות בלי להרוס, היא מורכבת ובעייתית. בתחום של הריסה ובנייה מחדש לפי תמ"א 38, עיריית רחובות קידמה את תוכנית 2000 ט"ז לפיה אנו מעניקים תוספת של 3.7 קומות ואפילו 4.7 קומות בהריסה ובנייה מחדש. אני מבין שלא בכל מקום משתלם ליזום תמ"א 38 ולכן הגדלנו את הזכויות".

איכלוס האתיופים בקרית משה היתה טעות

"בשכונת קרית משה רוכזו רוב העולים מאתיופה בשנים עברו, ויכול להיות שזו היתה טעות. כיום אנו משקיעים הרבה כסף כדי לשפר את השכונה. למעט מקרה מצער אחרון, יש גם ירידה במעשי הפשע ואנו נוקטים צעדים בכיוון. שכונת קרית משה תעבור מהפך. אנו פועלים להוצאת התוכנית יחד עם נציגי הקהילה מהשכונה. רמ"י תעמיד לנו 200 דונם קרקע משלימה בכדי שהתוכנית תהיה כלכלית וקודם נבנה, ורק אח"כ יפונו הדיירים לדירות החדשות".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh