חוזרת לעצמה: ניצחון גדול למרמורק במשחק החוץ מול כפר שלם

חוזרת לעצמה: ניצחון גדול למרמורק במשחק החוץ מול כפר שלם

לאחר שני המחזורים האחרונים בהם לא השכילו האדומים של הפועל מרמורק לנצח במסגרת ליגה א' דרום, חזרה אחר הצהריים (חמישי)  הקבוצה של ארז בנודיס להשיג את מבוקשה.

זה קרה במגרש בשכונת התקווה. כפר שלם שהגיע למשחק מהמקום הרביעי בטבלה, ידעה כי אין תקופה אולי טובה יותר מזו בשביל לשמור את שלושת הנקודות בבית מול הקבוצה האדומה של רחובות.

מרמורק שהגיעה מהמקום השני, שלוש נקודות ממוליכת הטבלה נס ציונה, השיגה בסופו של דבר ניצחון גדול וחשוב מול כפר שלם, בתוצאה 2-0.

בדקה ה34 הגיע השער הראשון במשחק, פנדל אותו קיבלה מרמורק האורחת, תורגם בצורה יוצאת מן הכלל על-ידי מלך השערים של  הקבוצה בפרט ושל הליגה בכלל, איציק אבושדיד, שכבש את שבעט בחוזקה וכבש את שערו ה13 העונה בליגה.

מרמורק ששלטה על כר הדשא, ראתה איך בדקה ה90, השחקן המנוסה ביותר על המגרש, קרלוס צ'קאנה מכפר- שלם, ראה את הכרטיס האדום, לאחר עבירה לא אחראית מבחינתו שלו.

14391007_1257237577654090_460650409318780801_n

שתי דקות לאחר מכן,עמוק בתוך תוספת הזמן של ההתמודדות, חניכיו של בנודיס ניצלו בצורה מרשימה את הרחקתו של צ'קאנה, כשיוסי אסייג החלוץ פרץ נהדר וכבש בקלילות את השער השני לזכות קבוצתו.

לאחר הניצחון היום על כפר שלם, מרמורק חוזרת לכבוש את ראשות הטבלה עם אותו מספר נקודות כמו זה של המוליכה נס ציונה, ולפחות עד למשחקה של השכנה הנס- ציונאית בשבת הקרובה מול הפועל אזור, נשארת מרמורק בראש הטבלה.

לאחר פגרת החורף שמסיימת את הסיבוב הראשון, יקוו אוהדי ושחקני מרמורק לשמור על כמה שיותר יציבות גם בסיבוב השני, בדרך אל המטרה העילאית והברורה: עליית ליגה בסיום העונה.

במחזור הבא שייערך בעוד כ- שלושה שבועות, תארח מרמורק את מחנה יהודה, אותה ניצחה בסיבוב הראשון במחזור הפתיחה, 3-0 מוחץ.

הרכב מרמורק:

עידו לוי, חן נוגן עוז יפרח, שחף הלמן, דרור ניר, אופק יפרח, דוד רביבו, אור עלאווה, עידן חג'ג, איציק אבושדיד, יוסי אסייג.

צילום: יוסי סוריק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh