ההמלצות שלנו ל״סילבסטר״ ברחובות והסביבה

ההמלצות שלנו ל״סילבסטר״ ברחובות והסביבה

סוף שנה או פתיחת שנה תלוי איך אתם מסתכלים על זה זו הזדמנות טובה למסיבה סוערת, ארוחת גורמה קלאסית או בילוי רומנטי ביתי.

קלאסי כמו בסרטים –  סזאר ביסטרו בר (פקריס 3 רחובות)

כשחושבים על ליל הסילבסטר חושבים על ארוחת גורמה, יין טוב וכמובן הנשיקה המסורתית עם שמפנייה בחצות. את כל אלה תמצאו בליל הסילבסטר בסזאר, הביסטרו בר הוותיק בפארק המדע ברחובות. בליל הסילבסטר מציעים בסזאר תפריט  חגיגי הכולל מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים מיוחדים. בין המנות הראשונות ניתן למצוא:

  • ביסק סרטנים (47 ₪)
  • קרפצ'יו סינטה עם שמן זית ופרמז'ן (49 ₪)
  • ברוסקטה עם אינטיאס וקרם עגבניות (49 ₪)
  • נתח קצבים על קרם גזר (59 ₪) ועוד…

sil4

במנות העיקריות צפויה לכם בחירה קשה בין:

  • סטייק סינטה מיושנת במשקל של 350 גרם (139 ₪)
  • אנטריקוט על העצם לפי משקל, פפרדלה מלך היער עם כמהין ואספרגוס (74 ₪)
  • רוסיני בורגר עם כבד אווז (98 ₪)
  • השניצלים המפורסמים של סזאר ומנות נוספות.

קינוחים:

  • נמסיס שוקולד בלגי עם קצפת ותפוז סיני (43 ₪)
  • קראנץ' שוקולדים עם גלידת לוטוס ביתית, קרמל מלוח ואגוזי לוז (41 ₪)
  • אלה מבניכם  שירצו לגוון יוכלו לבחור בין הלימונצ'לו קרם לימון עם וניל וברטון פריך (41 ₪
  • לבין עוגת גבינה אפויה עם קרמבל ורוטב פירות יער (44 ₪)

כמובן שאת הארוחה מומלץ ללוות ביינות משובחים אותם מציעים במסעדה, בשמפניה טובה ובשאיפה שלא תדלגו גם על נשיקת חצות מסורתית.

יש להזמין מקומות מראש- 08-9465444

 

מסיבת השנה – סוהו

sil6

השנה תושבי רחובות שחפצים במסיבה גדולה בליל הסילבסטר ייאלצו להצפין לפחות עד ראשל"צ, שם תתקיים המסיבה המסורתית של מסעדת הסוהו שחוגגת יום הולדת 16. השנה האירוע יתקיים במרכז הכנסים והאירועים Lago  (פארק האגם, רחוב המאה ועשרים 6 ראשון לציון). על הבמה יופיעו כנסיית השכל שתארח את חנן בן ארי, אליעד נחום וקפה שחור חזק. בעמדת ה- DJ יתארח Tal 2 be  וכמובן שיש לרכוש כרטיסים מראש. מי שמכיר את אירועי הסוהו יכול לנחש שמדובר באירוע מושקע כמיטב המסורת של המסעדה המצליחה בארץ.

להזמנת כרטיסים  מעיין – 052-3020202

 

סטודנטיאלי – הברזיה (הרצל 203 רחובות)

sil3

הברזיה הידועה בשם החיבה הברזי הוא כבר כמה שנים בר הסטודנטים הכי תוסס בעיר רחובות. לקראת ליל הסילבסטר מבטיחים לנו מהברזיה  "ערב רווי מהומות"  DJ NIRO  ינגן את מיטב הלהיטים שיעשו שמח, צוות הבר הוותיק ישקה את הקהל והאווירה תהיה סטודנטיאלית וחמימה. הכניסה לגברים מגיל 24 ומעלה ולבנות המין היפה מגיל 22 או בהצגת תעודת סטודנט.

שמירת מקומות עד השעה 21:00 בטלפון 08-9109966 .

״אושי אושי סושי בר״ – בבית או עם חברים בסגנון אסייתי

sil1

 לאלה שיבחרו לבלות בבית בילוי זוגי רומנטי או במסיבה פרטית אין כמו להזמין קומבינציית סושי או מגש סושי למסיבות לצד יין טוב. לחסוך את העמידה במטבח ולנשנש את המאכל הקליל שמתאים נהדר לשמפניה המסורתית. ברשת אושי אושי חשבו על כך מראש ונערכו בהתאם.

בסניפי אושי אושי סושי בר שברחבי הארץ (19 סניפים), יקבלו את השנה החדשה עם מבחר של עשר קומבינציות מיוחדות (44-159 ₪) שמציעות מגוון שילובים של רולים, ניגירי, סשימי ועוד. לאלה שמעדיפים לחגוג במסיבות פרטיות, מציעים באושי אושי מגשי אירוח, כשהיהלום שבכתר הוא מגש קומבו גרנדה הכולל 16 רולים שונים ומעל מאה יחידות של סושי (399 ₪).

בין הקומבינציות נמצאות לדוגמה

קומבינציית וג'י קומבו הצמחונית שכוללת: 4 יחידות סנדוויץ טמגו ואבוקדו, 4 יחידות מאקי מלפפון, 4 יחידות מאקי גזר, 8 יחידות פנקירול.

קומבינציית יפן מגוונת מכילה: 8 יחידות ספייסי טוביקו,2 יחידות ניגירי טונה, 2 יחידות ניגירי סלמון, 3 יחידות סשימי טונה, 3 יחידות סשימי דניס.

קומבינציית הספיישל המפוארת כוללת: 8 יחידות פנקירול, 8 יחידות רד דרגון, 8 יחידות סלמון טמפורה, 8 יחידות צונאמי, 4 יחידות סנדוויץ סלמון גריל.

שירות המשלוחים יעבוד עד השעות המאוחרות במערך מתוגבר.

1-700-70-80-23 https://del.oshioshi.co.il/

 

אמריקן סטייל  – Rodeo Saloon

sil2

הוא נפתח רק לאחרונה וכבר קנה לו מעריצים רבים. במקום המיוחד הזה עם אווירת המערב הפרוע, תבלו את הסילבסטר בשתיית בירה או וויסקי, רכיבה על השור הזועם, מגוון מאכלים אמריקאים קלאסיים מהמטבח ומוזיקת רוק וקאנטרי. הכניסה מגילאי 25 ומעלה.

להזמנת מקומות 050-4081213 (הרצל 203 רחובות)

שנה טובה ואל תשכחו – אם שותים לא נוהגים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh