מחר ב:19:30 מכבי רחובות רוצה להמשיך במומנטום החיובי

מחר ב:19:30 מכבי רחובות רוצה להמשיך במומנטום החיובי

במסגרת המחזור ה13 במסגרת הליגה הלאומית בכדורסל (שלישי,19:30), שכן סוגר את הסיבוב הראשון של העונה. תארח מכבי רחובות באולם "קציר" את הפועל גליל עליו\קרית שמונה. הקבוצה מעיר המדע של אבנר יאור נמצאת במומנטום חיובי ומוצלח מבחינתה. הקבוצה הביתית מגיעה למשחק מחר במאזן של חמישה ניצחונות מתוך ששת המשחקים האחרונים, וזאת לאחר פתיחת עונה די מנומנמת, ונמצאת לפחות כרגע במקום השמיני של הטבלה, ממנו כאמור מגיעים בסוף העונה לסדרות הפליאוף.

מנגד, הקבוצה האדומה ניצחה במחזור הקודם בביתה את עפולה לדרבי של בירת העמק, אך זאת גם לאחר ניצול של חוסר עומק בסגל היריבה. גליל שמגיעה עם אותו מאזן נקודות כמו זה של הרחובותיים אך גם עם משחק אחד יותר, יודעת שניצחון מחר עבורה בהחלט בר השגה.

יאור, שהתחיל את דרכו בגליל עליון, יקווה לעוד יכולת דומיננטית של החברה הישראלים שלו, כשמרכז הכוונה נוטה לאופק חכמון , ינעם אירם ויונתן לוי, שקלעו בספרות כפולות בניצחון החוץ המרשים על קריית אתא במחזור הקודם. מי שעוד אמון להיות אמון על מלאכת הניצחון מחר אם וכאשר, הוא אוון ייטס שהיה הקלע המוביל במשחק הקודם, ועד כה מהבולטים העונה בקבוצה.

פרט פיקנטי לקראת המשחק יפגיש בין שני חברים טובים. מצד אחד גור פורת השחקן הביתי מרחובות ומן הצד השני אבישי גורדון הצפוני. מי ייצא עם ידו על העליונה מחר בסביבות השעה 21:00? נקווה כולנו שיהיה זה הפורוורד המקומי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh