'קול קורא' לבחירות לוועדי השכונות

'קול קורא' לבחירות לוועדי השכונות

'קול קורא' מטעם וועדת הבחירות העירונית לתושבי השכונות אבן גבירול ורחובות ההולנדית להגיש מועמדות לקראת קיום בחירות בשתי השכונות.  כזכור, חברי וועדת הבחירות העירונית מונו בתום עבודת הכנה שנמשכה כשנה. במהלך כל התקופה האחרונה הכינו באגף השכונות בעירייה את הקרקע לקראת הבחירות. בין היתר, הוכנו כללי העבודה, הוכן התקנון לבחירת וועדי השכונות ועבר אישור משפטי. ראש העיר, רחמים מלול, נתן את ברכת הדרך למהלך.

חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות, אמיתי כהן: "בהמשך להליך שקידם אגף השכונות בשנתיים האחרונות, אני שמח לבשר שסוף סוף יצאנו לדרך לבחירות לוועדי שכונות בשתי שכונות ראשונות בעיר, שיהוו כפיילוט לכל השכונות האחרות, כולי תקווה שהליך זה יהיה מודל מוצלח לכל התושבים שרוצים להיות לא רק מושפעים אלא משפיעים" .

מנהל אגף השכונות, מר רמי מדהלה: "אנו עומדים בפתחו של הליך היסטורי של חגיגה דמוקרטית בעיר, שבו אגף השכונות, שאני עומד בראשו, יבצע בחירות בשלב, ראשון, בשתי שכונות ולאחר מכן עפ"י דרישת התושבים בכל מקום. כל ההליך האמור הוא בכדי להיות קשובים לרחשי הציבור ולהיטיב את הקשר שבין הרשות לתושבים. נשמח שכמה שיותר שכונות ישתתפו בתהליך בכדי שכמה שיותר תושבים יוכלו להיות מובילים ומשפיעים בשכונתם".

מי שרשאים להגיש מועמדות לוועד השכונה הם כל תושבי השכונה שמתקיימות בחירות בעניינה. עם תום המועד להגשת מועמדות, הוועדה תבדוק כי המועמדים עומדים בדרישות התקנון ותקבע מועד קרוב ככל שניתן לבחירות. התקנון המפורט מופיע באתר עיריית רחובות וניתן לעיין בו במשרדי אגף השכונות.

מועמדות ניתן להגיש בין התאריכים: 8 – 22 בינואר 2017, במספר דרכים: במשרדי אגף השכונות: בימים א'-ה', בין השעות 8:30- 15:30,יום ג', בין השעות, 16:00 -19:00. בדוא"ל:  ofir_otmi@rehovot.muni.il, בתיבת הדואר של אגף שכונות, בבניין העיריה ,קומה 2 .

עם סיום הליך הגשת המועמדויות, תצא הודעה מסודרת לתאריך קיום הבחירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh