אביב איטח מתמודד לתפקיד נשיא התאחדות הסטודנטים הארצית

אביב איטח מתמודד לתפקיד נשיא התאחדות הסטודנטים הארצית

חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה , אביב איטח , הפתיע השבוע כאשר הגיש מועמדות לתפקיד היוקרתי נשיא התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל.

הבחירות יתקיימו ב12.1.17 במכללה למנהל בראשל"צ ומי שזכאי לבחור הינם יושבי ויושבות ראש אגודות הסטודנטים בכל הארץ אשר מייצגים למעלה מ350,000 סטודנטים.

איטח, סטודנט לתואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני במרכז האקדמי פרס זכאי להגיש מועמדות מתוקף תפקידו כיו"ר לשעבר באגודת הסטודנטים של המוסד ושעוד לא מלאה שנה לסיום תפקידו.

כמו-כן ניתן לציין שאיטח היה מהבכירים והפעילים בהתאחדות הסטודנטים, נבחר וכיהן במגוון תפקידים,  ב2015 נבחר איטח לנציג מכללות בועד המנהל של ההתאחדות וכיהן גם כדירקטור בחברה הכלכלית של הסטודנטים "אלחון" וכחבר בועדת תקנון. 

לפי המייל שנשלח מהתאחדות הסטודנטים, אופי התפקיד הוא תפקיד ייצוגי-ביצועי אשר מטרתו לחזק את החיבור בין כלל הגורמים הרלוונטיים ולדאוג ליצירת מהלכים רשמיים אשר יחזקו את מיצובו הממלכתי של הארגון.

איטח כבר מצהיר ומתחייב שידאג  לחיזוק קשרי הממשל של ההתאחדות והובלת יוזמות חדשות, ביניהם חיזוק המערך הסטודנטיאלי ברשויות המקומיות שזהו פרוייקט שהחל לבנות וניתן לצפות ביוטיוב בהרצאה שלו ליושבי ראש ומאות פעילי אגודות סטודנטים בסמינר ב2015.   

איטח: "עולם הסטודנטים קרוב לליבי. שירתתי את ציבור הסטודנטים כחלק אינטגרלי מהתאחדות הסטודנטים ובמרכז האקדמי פרס וברחובות בפרט.        זו הזדמנות פז לשים את רחובות והמרכז האקדמי פרס על המפה ולשרת את כלל הסטודנטים והסטודנטיות בישראל.  כמו-כן אני מתחייב להביא מנסיוני הציבורי וקשריי בממשלת ישראל ובכנסת כדי לסייע ולקדם את מעמד וזכויות הסטודנט בישראל"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh