״סווינג עם דיוק״ – עולם הג'אז – מופע מס׳ 2

״סווינג עם דיוק״ – עולם הג'אז – מופע מס׳ 2

במוצאי השבת (28.1) יתקיים המופע השני בסדרה המוסיקלית 'עולם הג'אז'. לאחר ההצלחה הגדולה של המופע הראשון בכיכובם של לאוניד פטשקה וננסי ברנדס, מגיע המופע השני בסדרה הוא דואו שיבצע קטעים של דיוק אלינגטון בסגנון עכשווי, מופע ג'אז איכותי במיוחד לאוהבי הז'אנר ולמביני דבר.

במופע יופיעו החצוצרן פבריציו בוסו, והפסנתרן, אוליבר מזריאלו, מאיטליה. פבריציו בוסו הוא אחד מנגני החצוצרה המרגשים ביותר באיטליה ובעולם כיום, אישיותו הכריזמטית עומדת בקנה אחד עם כישרונו המדהים. פבריציו הוא אורח של קבע בפסטיבל הג'אז חורף באומבריה. הטכניקה שלו ללא רבב והוא בעל צליל אישי יוצא דופן, בזכותם צבר מוניטין בינלאומי. הוא זכה בפרס "הלהקה הטובה ביותר" של jazz Summertime עם החמישייה שלו. כשהוא מרשים מבקרים ברחבי העולם, זכה בפרס Best New Talent ע"י the Musica Jazz Magazine. הוציא 23 אלבומים עד כה. אוליבר מזריאלו הוא הפסנתרן הקבוע שלו.

מנהלת המחלקה למוסיקה בחברה העירונית, ריטה וינוקור: "הסדרה 'עולם הג'אז' מתקיימת ברחובות כבר שנים רבות וזוכה להצלחה. זה לא סוד שהקהל הרחובותי מאד אוהב את סגנון הג'אז. מלבד סדרות הקונצרטים אנו מקימים תשתית ג'אז ענפה, ובין היתר, יש לנו ביג באנד איכותית בקונסרבטוריון, יש לנו תזמורת בוגרת של ג'אז ואנו מקדמים וממנפים את הסגנון הזה".

בשנת 2014 השניים הקליטו ביחד דיסק דואו מרתק, שבו ניתן להתרשם מהאינטראקציות הטלפתיות ביניהם. שני האמנים שולטים בכלי הנגינה שלהם בצורה נפלאה, עם ידע עשיר של ההיסטוריה של הג'אז. הסאונד המיוחד של בוסו, והדרך שבה מזריאלו מספק ליווי רגיש הוא חוויה נפלאה לכל מאזין.

המופע לקוח מתוך סדרת הג’אז הבינלאומית "ג'אז חם" מבית היוצר של ’שמים- ארגון, נהול והפקה’. הסדרה מתקיימת ברחבי הארץ כולל מוזיאון ת”א וזאפה הרצליה. בסדרת "עולם הג'אז" שני מופעים מתוך "ג'אז חם", "סווינג עם דיוק" ו"הסמבה של כרמן".

המופע יתקיים במוצ"ש 28.1.17, 20:30, בקונסרבטוריון העירוני, רח' סירני 52 רחובות. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים פנו למחלקה למוסיקה בחברה העירונית רחובות בטלפון: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh