גור פורת יוסף: מכבי רחובות עם ניצחון בשיניים על עירוני רמת גן

גור פורת יוסף: מכבי רחובות עם ניצחון בשיניים על עירוני רמת גן

כשמכבי רחובות ועירוני רמת גן עלו הערב( שלישי) על הפרקט של אולם "זיסמן", לא הרבה האמינו שהאחרונה בטבלה מרמת גן תתן פייט לקבוצה האורחת מעיר המדע. אחד הסממנים שהובילו לכך היה העובדה שרמת גן של עדני דגן המאמן הטרי הופיעה הערב להתמודדות ללא שחקן זר אחד בסגל, להוציא מתאזרחים. בסיום למרות הכל, 96-94 לאחר הארכה השאיר את החיוכים בקרב אנשי רחובות.

אך הסנסציה כמעט וקרתה. למרות שרחובות הובילה כמעט לכל אורך 40 הדקות, היריבה העיקשת מרמת גן בראשותו של יועד בית יוסף הרכז הפנטסטי לא ויתרה לרגע, ונשארה צמודה.

3 דקות לסיום עוד נראה היה שהעסק גמור, כשמכבי רחובות הובילה ב8 הפרש, 82-74. אך ריצה של 10-2 של המארחים קבע שיויון שהוביל להארכה, לא לפני שגור פורת פספס הזדמנות לקלוע סל ניצחון.

לרמת גנים בסגול עוד הייתה הזדמנות לנצח את המשחק בתוך הארכה, אך שלשה של בית יוסף שסיים את הערב עם מאזן מרשים של 34 נקודות, 9 אסיסטים ו5 חטיפות, זלגה לה החוצה.

לסיכום, החבורה של אבנר יאור צולחת את המשוכה ה"קלה" על הנייר, אך קשה בהחלט בפן המעשי. הקבוצה מרחובות עולה למקום ה9 בטבלה, אך עם משחק אחד יותר מרעננה שנמצאת מקום אחד מעל ועם אותו מספר נקודות.

הרבו לקלוע לרחובות: גור פורת 19 נקודות ו9 כדורים חוזרים, אדיסון 18 נקודות 8 כדורים חוזרים ו7 אסיסטים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh