הרקדה לתושבי רחובות בבית פנחס – ללא תשלום

הרקדה לתושבי רחובות בבית פנחס – ללא תשלום

החל ממוצאי השבת (4.2), תתקיים ברחובות הרקדת ריקודי עם חינמית בכל מוצ"ש בבית פנחס, רחוב בר כוכבא 15 בשעה 20:00. מי שיזמו את ההרקדה בהתנדבות הם כרמית שימקו דה- קלו, מדריכת ריקודי עם, עורכת דין ומתנדבת בתחנת משטרת רחובות, יחד עם המרקיד דורון ולנסי.

מדריכת ריקודי העם, כרמית שימקו דה קלו: "פניתי לחברת מועצת העיר ד"ר רוני באום בהצעה להרקיד בהתנדבות ובכך לאפשר הרקדה חינמית לתושבי רחובות. בסיועה של רוני נמצא מקום בו נוכל להוציא לפועל את היוזמה שלי. אני מאוד שמחה על שיתוף הפעולה שנוצר באמצעות רוני עם רשת חוויות ובטוחה כי הציבור ייצא נשכר".

חברת המועצה ומחזיקת תיק ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות, ד"ר רוני באום: "כרמית פנתה אלי בהצעה להפעיל בעיר הרקדה בהתנדבות. כמחזיקת תיק הקהילה וכמי שמכירה את תחום ריקודי העם, שמחתי על יוזמה מבורכת זו. רוח ההתנדבות של כרמית והרעיון להעביר הרקדות חינם אין כסף לקהל הרחב –  אינו מובן מאליו וראוי להערכה רבה. אני מזמינה את ציבור חובבי ריקודי העם להגיע החל משבת הבאה להרקדה החינמית בבית פנחס. תודות גם לצביקה מדהלה, סמנכ"ל רשת חוויות ויוני עפג'ין רכז בית פנחס – אשר סייעו בקידום העניין".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh