מתרחקים מהצמרת: הפסד ביתי למכבי רחובות מול כפר סבא

מתרחקים מהצמרת: הפסד ביתי למכבי רחובות מול כפר סבא

קבוצת הכדורסל של אבנר יאור, מכבי רחובות, רצתה לחבר אמש(שלישי) ניצחון שני ברציפות בליגה הלאומית בכדורסל. הקבוצה אירחה את הירוקים של הפועל כפר סבא, שהגיעו להתמודדות מהמקום החמישי בטבלה. אך הקבוצה מעיר המדע שהפסידה לקבוצה מהשרון בסיבוב הראשון מסל בשניות האחרונות, ראתה תסריט דומה גם הערב. המשחק עצמו התסיים ב71-69 לכפר סבא שהתקרבו צעד נוסף לצמרת הטבלה, ואילו רחובות מתרחקים אט-אט עם הפסד בית שני ברציפות.

הקבוצה של ברק דמציאן כבר נקלעה לפיגור של 8 הפרש ומרקיז אדיסון החטיא ליי-אפ קל. מהצד השני כפ"ס הענישה בסל ועבירה והמהלך הזה שינה את המומנטום במשחק. רחובות עוד קיבלה הזדמנות לנצח, אך ינעם אירם החטיא שלשה וגור פורת איבד את הכדור האחרון 5 שניות לסיום.

גור פורת פתח את המשחק עם 5 נקודות רצופות ורחובות הוליכה 5:7. מטווח שלשות משני הצדדים העביר את היתרון לירוקים. בסוף הרבע הראשון 18:17 לכפ"ס. טרנס ווטסון פתח את הרבע השני עם שלשה מהפינה, אך המקומיים כפו שיוויון 21:21. מירון רוינה מצא את טרנס ווטסון לדאנק, והאחרון החזר לו מיד אח"כ. ההגנה של כפ"ס עבדה היטב, אך איבודי הכדור מנעו ממנה לעלות ליתרון משמעותי וגור פורת העביר את היתרון לקבוצתו, 27:28. המקומיים יצאו לריצה שבזכותה ירדו למחצית ביתרון 32:36. הרבע השלישי נפתח עם בליץ של רחובות שעלתה ל-34:43, אך הירוקים הגיבו בריצת 9-0 שכפתה שיוויון.

רחובות נראתה כבויה וכפ"ס הוליכה בתום הרבע השלישי 52:48. רחובות כפתה שיוויון 56:56 בפתיחת הרבע האחרון ושלשה של ליווינגסטון קבעה 59:56, 6 דקות לסיום. שתי דקות וחצי לסיום הפער נשאר זהה. ריבאונד התקפה של אוון ייטס הפך את התוצאה ורחובות הוליכה 66:67. כפ"ס שוב הפכה את התוצאה ו-18 שניות לסיום הוליכה 70:69. רחובות הלכה על שלשה של ינעם אירם שהחטיא וכפ"ס חגגה נצחון חשוב.

קלעים:

לרחובות: מרקיז אדיסון 15 נק', אוון ייטס 14 נק', גור פורת ודולב דראפיץ' 11 נק' כ"א, יונתן לוי 10 נק', ינעם אירם 8 נק'.

לכפ"ס: דנזל ליווינגסטון (10 ריבאונדים, 7 מ-21 מהשדה) 20 נק', עדי כהן סבן 18 נק', טרנס ווטסון (13 ריבאונדים) 16 נק', איתן רוטנברג (6 ריבאונדים) 13 נק', מירון רוינה וגל גילינסקי 2 נק' כ"א.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh