ככה פותחים שבוע: 77-69 ענק למכבי רחובות על רעננה

ככה פותחים שבוע: 77-69 ענק למכבי רחובות על רעננה

מכבי רחובות רשמה היום את אחד הנצחונות הגדולים שלה העונה כשגברה במטרווסט על עירוני רעננה והנחילה לה הפסד שני ביתי העונה. למקומיים היה זה הפסד ראשון מזה חמישה נצחונות רצופים ואחרי נצחון ענק על נס ציונה בשלישי. אחרי חצי ראשון די שקול, רחובות הידקה את ההגנה בחצי הדרך לנצחון משמעותי בדרך לפלייאוף העליון. גיא לביא הפצוע המשיך להיעדר.

פתיחת המשחק היתה כולה של ג'וש היירסטון שקלע את כל 12 הנקודות הראשונות של רעננה. מנגד, רחובות לא אפשרה למקומיים לברוח ובסוף הרבע הראשון הלוח הראה 18:18. היירסטון נפצע בפתיחת הרבע השני בעינו, ובהיעדרו סם גיבנס לקח אחריות והעללה את רעננה ליתרון עם 4 נקודות ברצף. שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה עד ששלשות של לירן מורן ויובלך זוסמן קטעו את הבצורת – 24:29, 3 דקות למחצית.

המטווח של רעננה מהשלוש נמשך כשהפעם היו אלה גיבנס וזוסמן ואבנר יאור לקח פסק זמן בפיגור 27:35. עד למחצית רעננה הוליכה 33:37. גם הרבע השלישי היה צמוד. דווקא כשרחובות השוותה גילי קרני קלע שלשה חשובה. גור פורת קלע משלוש, אך התסריט חזר עד שאופק חכמון קבע מהפך עם 51:50 לרחובות. 5 נקודות רצופות של רעננה הורידה אותה ביתרון 50:54 לרבע האחרון. 6 דקות לסיום מרקיז אדיסון קבע 63:57 לאורחים, אך מייקל בריסקר הגיב בשלשה. הביתיים ניסו להפוך את התוצאה, אך ימים אירן קלע סל חשוב. אוון ייטס דייק פעמיים מהקו בדרך ל-71:66, דקה וחצי לסיום. רעננה נתקעה בהתקפה ורחובות ניצלה זאת לנצחון חוץ יקר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh