לאחר הארכה: הפסד אכזרי לקבוצת הכדורסל של מכבי רחובות

לאחר הארכה: הפסד אכזרי לקבוצת הכדורסל של מכבי רחובות

אחרי הניצחון הענק במוצאי שבת על מכבי רעננה במשחק החוץ, התארחה אמש(שלישי) הקבוצה של אבנר יאור למשחק חוץ נוסף, הפעם במגדל העמק מול היריבה המקומית.

היריבות הצמודות בטבלת הליגה, סיפקו כמתוכנן משחק צמוד מאוד משל עצמן.

הקבוצה הביתית פיגרה לאורך כל הרבע האחרון ו-6 שניות לסיום האורחים הולכיו 87:84. אז הגיע לירז אריאלי ששלח את המשחק להארכה ובחמש הדקות הנוספות כבר היה ברור מי תנצח. אוון ייטס שקלע 15 נקודות ברבע הראשון הוסיף עוד 15 עד לסיום. מנגד, חמישה שחקנים קלעו סדאבל פיגרס אצל מגדל העמק. מרקיז אדיסון נקלע ליום חלש (5 נקודות) והסתבך בבעיית עבירות.

אוון ייטס היה בלתי ניתן לעצירה ברבע הראשון וקלע 15 נקודות מתוך ה-25 של קבוצתו שהוליכו 25:19 לאחר עשר דקות. הרבע השני היה של מגדל העמק. לירז אריאלי בשלשה צימק ל-25:24, אך דולב דראפיץ השיב לו באחת משלו. כאן רחובות נתקעה והביתיים ניצלו זאת כדי להפוך את התוצאה. אוון ייטס הנהדר קבע שיוויון 36:36 וינעם אירם עוד נתן לרחובות יתרון מינימלי, אך שלשה של אלון לוין קבעה 39:44 במחצית למגדל העמק.

החצי השני היה צמוד גם כן עם שליטה קטנה של האורחים. הכל התנקז לדקות האחרונות כשמגדל העמק מנסה להפוך את התוצאה, אך ללא הצלחה. דולב דרפאיץ' קלע שלשה גדולה שקבעה 83:80, 40 שניות לסיום. גסטון קלע סל חשוב וצימק לנקודה בלבד, 14 שניות לסיום. גור פורת דייק פעמיים מהקו ושוב רחובות הוליכה בשלוש, אך במקום לבצע עבירה לירז אריאלי קלע שלשה אדירה ששלחה את המשחק להארכה. בחמש הדקות הנוספות מגדל העמק נעזרה בהתלהבות ועם הרבה אופי ולחימה השיגה נצחון ביתי יקר מאד.

קלעו לרחובות:

אוון ייטס (12 ריבאונדים, סחט 13 עבירות) 30 נק', גור פורת 18 נק', דולב דראפיץ' (4 מ-7 לשלוש) 16 נק', ינעם אירם (7 אסיסטים) 12 נק', גל איתן 11 נק', אופק חכמון ומרקיז אדיסון 3 נק' כ"א, יונתן לוי 2 נק'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh