פורים 2017 – לא רק לילדים

פורים 2017 – לא רק לילדים

נשים: טייסות, אסטרונאוטיות, נסיכות, לוחמות , תחפושות עמים, אינדיאניות, קלאופטרה,  רקדניות

גברים: לוחמים, טייסים, בוקרים, אינדיאנים, נינג'ות, יוונים, פרעה, פיראטים ומלכים

"חג הפורים מזמן לא שייך רק לילדים. כיום, גברים ונשים מכל רחבי הארץ אימצו את מנהגי החג ובכל שנה ניתן לראות בפורים את הרחובות נשטפים באנשים מחופשים: לעבודה, למסיבות, בעדלאידע או סתם ככה מתחפשים להרגיש את אווירת החג",  אומרת אסתי לזר מבעלי מותג התחפושות LOLA.

לדברי לזר: "גם בחיי הלילה זיהו את הפוטנציאל הטמון בחג וכל מקום שמכבד את עצמו מקיים ליין מסיבת תחפושות מיוחד. ישנה עלייה גם בתחום האיפור, אביזרי האופנה  ועיצוב השיער – נשים וגברים כבר לא מסתפקים רק בתחפושת עצמה אלא מחפשים את החבילה השלמה, אם זה איפור מיוחד או דרמטי ותסרוקות שמתאימות לדמות אותה בחרו ללבוש וכמובן יש תמיד תמונת סלפי המתעדת את הכול".

פורים1

מותג התחפושות הבינלאומי LOLA   מציע השנה מגוון ענק של תחפושות מעוצבות לנשים ולגברים, בכל בגילאים, המידות, הסגנונות. המותג הכולל כ 1,000  תחפושות שונות למבוגרים, מתאפיין באיכות וגימור ברמה גבוהה ביותר,  בתחפושות מעוצבות, איכותיות,  התחפושות נוחות לשימוש ועשויות מבדים עשירים ונעימים במיוחד, ניתן לכבס ולגהץ אותן ומחירם שווה  לכל כיס. התחפושות בעלות  אישור  של מכון התקנים ולכן אינן דליקות/מכילות רכיבים רעילים ומסוכנים. התחפושות מגיעות  רובן עם אביזרים.

לדברי אסתי לזר: "המותג LOLA נועד להעניק אלטרנטיבה מצוינת  לאלו שנהגו להזמין תחפושות באינטרנט ולא היה מודעים  לבעייתיות בנושא, כמו:  תחפושות ללא תקן, המיוצרות מחומרים דליקים, תחפושות באיכות  ירודה שלעיתים הן חד פעמיות ובדרך כלל הן כלל אינן דומות לתמונה ולתחפושת הרצויה, זמינות המוצר המתעכב בדרך לארץ, חוסר אפשרות למדוד את התחפושת  להחזיר ולהחליף ועוד" . 

פורים2

עוד מסרה לזר: "לכל מדינה בעולם יש את התחפושות הבולטות  ובישראל, עפ"י נתוני  הזכיין של המותג LOLA  , חב' רד פנדה, עולה כי התחפושות הפופולאריות לפורים 2017 בקרב נשים: טייסות, אסטרונאוטיות, לוחמות ונסיכות. כמו כן יש ביקוש לתחפושת הנסיכה הקלאסית ולרקדנית שנות ה- 20 השיקית. ניתן יהיה לראות בפורים הקרוב גם הרבה תחפושות עמים לדוגמא –  אינדיאניות, סיניות, יווניות וקלאופטרות.

בקרב הגברים נראה הרבה בוקרים, טייסים, אסטרונאוטים, נינג'ות, מלכים, פיראטים ולוחמים.

דוגמאות למחירים מומלצים לצרכן של תחפושות  LOLA :

  • נשים: אסטרונאוטית – 139 ₪, רקדנית– 139 ₪, אינדיאנית – 129 ₪, טייסת – 129 ₪, סינית – 129 ₪, 
  • נסיכה – 149 ₪, פיראטית- 139 ₪, קלאופטרה – 139 ₪, יוונייה – 139 ₪ .
  • גברים: בוקר –  139 ₪,   טייס קרב – 149 ₪, טייס – 139 ₪,  אסטרונאוט – 139 ₪,  נינג'ה –  149 ₪ ,
  • פיראט –  139 ₪. 

ניתן להשיג את התחפושות של LOLA  ברשתות שיווק מובילות כמו:  כפר השעשועים, הפיראט האדום, מאמא יוקרו, עידן 2000, ביג שופ ובעוד עשרות חנויות . 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh