טקס סיום הכשרה לסיירת הסייבר

טקס סיום הכשרה לסיירת הסייבר

התקיים טקס סיום הכשרה לבני נוער שלוקחים חלק בסיירת הסייבר למניעת תכנים אלימים ופוגעניים במרחבי האינטרנט

15 בני נוער מרחובות עברו הכשרה לפעילותם במסגרת 'סיירת הסייבר' העירונית, במסגרתה יפעלו למניעת הפצה של תכנים אלימים ופוגעניים במרחבי האינטרנט

ביום שני (23.1) התקיים טקס הסיום ל-15 בני נוער מרחובות אשר עבור הכשרה לפעילותם במסגרת 'סיירת הסייבר' העירונית. ההכשרה הועברה על ידי עמותת 'הכפתור האדום' שפועלת  למניעת הפצה של תכנים אלימים ופוגעניים במרחבי האינטרנט. בטקס הסיום השתתפו סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל, מנהל אגף הנוער, אבי יוספי, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, דוד מנצור, רכזת סיירת ההורים העירונית מטעם הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, לימור סואן, רכזת הקבוצה, אפרת רוזנברג, מנהלת הפרויקטים בעמותת 'הכפתור האדום', הדס חזן וצוות המדריכות רותם סטון ותאיר בן עמי.

"סיירת הסייבר" העירונית מונה 15 בני נוער רחובותיים אשר עברו הכשרה מטעם צוות מדריכי עמותת "הכפתור האדום" בנושאים רבים ומגוונים הקשורים להתנהגות במרחב הוירטואלי, בטיחות והתמגנות ברשתות חברתיות, איתור אקטיבי של תכנים אלימים ברשת ועוד. ההכשרה הועברה תוך הקפדה על הבנה מעמיקה בתחום והרחבת הידע באמצעות ביקור ביחידת לה"ב של משטרת ישראל. חברי הסיירת קיבלו בתום ההכשרה תעודת מתנדב מטעם העמותה, הוסמכו כשגרירי הסברה בבתי הספר וכעת יוכלו לתרום מהידע שצברו בתחום לבני נוער שחוו בריונות ברשת. במהלך הטקס הוצגו מספר מקרי בריונות שאותרו על ידי חברי סיירת "הכפתור האדום" ברחובות והוסרו מהרשת בזכותם.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול בעיר פועלת ללא הפסקה במטרה לחזק את חוסנם הנפשי של בני הנוער, ולצמצם התנהגויות בסיכון. אנו נמשיך להכשיר עוד ועוד שגרירים על מנת למגר את תופעת הבריונות ברשת.
אני קורא להורים לפתוח עיניים ולהשגיח על ילדיהם גם במרחב הטכנולוגי".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל: "המציאות מחייבת אותנו לפעול גם במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות ולא רק במרחבים המוכרים. החבר'ה הצעירים עברו הכשרה מתאימה והם פועלים בזירה המקוונת ומאתרים ומתריעים על אמירות פוגעניות וקריאות המעלות חשש סביר לסיכון כזה או אחר. אנו גאים בבני הנוער שלנו, במנהיגים הצעירים והמוכשרים כל כך שמוכיחים לנו פעם אחר פעם שעבורם גם השמיים וכמובן גם האינטרנט הם לא הגבול".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh