סגן שר האוצר סייר במתנ״סים

סגן שר האוצר סייר במתנ״סים

בשבוע שעבר הגיעו סגן שר האוצר, יצחק כהן והמשנה למנכ"ל החברה למתנ"סים, מאיר בינג, לסיור במתנ"סים ברחבי העיר רחובות. השניים הגיעו כאורחים של רשת המתנ"סים 'חוויות' ברחובות ונפגשו, בין היתר, עם ראש העיר, רחמים מלול, המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון 'חוויות' רחובות, עו"ד יניב מרקוביץ' ועם מנכ"ל רשת 'חוויות' רחובות, עדי דויטש.

הסיור החל במתנ"ס קריית משה, שם נחשף סגן השר לעבודה החשובה שנעשית על ידי הרשת בשכונה, ולהתמודדות והאתגרים של הרשת בניהול קהילתי בשכונות. המפגש הסתיים במתנ"ס 'מהות', שם הוצגה לסגן השר הפעילות הייחודית של רשת 'חוויות' שנעשית עבור הציבור החרדי והוצגו תככניות הרשת להתמודדות עם נוער בסיכון. סגן השר הביע את הערכתו לפעילות הרשת והוסיף כי הוא התרשם מאוד ממחויבותה של הרשת ועובדיה למשימות הקהילתיות בפניהם היא ניצבת.

המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון 'חוויות', יניב מרקוביץ, שליווה והוביל את הסיור, הביע את הערכתו לסגן השר על הזמן שהשקיע כדי ללמוד על הרשת ומודל העבודה שבה ואמר: "הרשת משקיעה משאבים רבים בפיתוח תוכניות איכותיות יחד עם הרשות המקומית , על מנת שנוכל להתמודד עם הנשירה והצלת הנוער אנו נדרשים להעמקת התקצוב הממשלתי בכך ואנו מקווים שנמצא אוזן קשבת לכך".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh