רחובות מצטיינת גם בחינוך הדתי

רחובות מצטיינת גם בחינוך הדתי

שתי מורות מרחובות נכנסו לנבחרת "מורי המאה" לשנת תשע"ז של מנהל החינוך הדתי במחוז מרכז. בנוסף, הכריז מנהל החינוך הדתי כי בית הספר היסודי, חב"ד חיה מושקא, נכנס לרשימת בתי הספר זוכי פרס חסד וחמ"ד.

מנהל החינוך הדתי במחוז מרכז של משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת המורים שנבחרו לנבחרת "מורי המאה" לשנת תשע"ז. ברשימה נכללות שתי מורות מרחובות, שולמית שוורץ מתיכון חמ"ד אמי"ת המר ורחל מליק מאולפנת חמ"ד צביה. המורות הרחובותיות יקבלו את הפרס בטקס חגיגי, יחד עם 12 מורים מצטיינים מהחינוך הדתי מכל רחבי מחוז מרכז של משרד החינוך, בטקס שיתקיים בתאריך 14.3 ביד בנימין.

בנוסף, פרסם מנהל החינוך הדתי גם את מוסדות החינוך זוכי פרס חסד וחמ"ד לשנת תשע"ז. בקטגוריית בתי הספר היסודיים זכה בית הספר היסודי, חב"ד חיה מושקא, על היותו מוסד חינוכי שמצטיין בחינוך לחסד ונתינה כדרך חיים, למידות טובות, לדבקות בכלל הגדול של "ואהבת לרעך כמוך", מתוך אחריות אישית ומעורבות חברתית, ופועלים ללא לאות להטמעת יעדי החמ"ד וקידום מטרת העל "בית חינוך כמשפחה". טקס הענקת הפרסים למוסדות החינוך הנבחרים יתקיים בתאריך 21.3 ביד בן צבי.

ראש העיר, רחמים מלול: "כבוד גדול הוא לעירנו להתבשר בבשורה משמחת שכזו. אני גאה בצוותי החינוך המעולים בעירנו, שמוכיחים פעם אחר פעם כי הם פועלים מתוך תחושת שליחות. העובדה שמערכת החינוך הרחובותית זוכה לשבחים גם במערכת החינוך החילונית וגם במערכת החינוך הדתי מעידה על עבודה נהדרת שנעשית באגף החינוך".

סגן ראש העיר ומנהל אגף החינוך, זהר בלום: "רק לאחרונה זכינו בפרס החינוך המחוזי, השבוע סיירה אצלנו ועדת פרס החינוך הארצי, והנה ההוכחה שאנו מובילים גם במסגרת החינוך הדתי. ההשקעה הגדולה במערכת החינוך מתבטאת לא רק בתקציבים, אלא בתמיכה בצוותים החינוכיים במשך כל השנה והקפדה על בחירת אנשי הצוות הראויים והמקצועיים ביותר, יישר כוח".

מנהל החינוך הממלכתי דתי במחוז מרכז, הרב גדי ברטוב: "תפקידם של אנשי החינוך הינו להשפיע בדרכי נועם ובדוגמה עצמית של הליכות החיים. המשיכו בשליחותכם החינוכית המבורכת לקידום תלמידי החמ"ד ומוסדות החינוך".

בת אל צור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh