שירות חדש! שידור ישיר למוקד העירוני

שירות חדש! שידור ישיר למוקד העירוני

עיריית רחובות תפעיל מערכת חדשנית ומתקדמת באמצעותה יוכלו תושבי העיר לדווח למוקד העירוני 106 ולשירותי החירום באמצעות שידור וידאו ישיר בזמן אמת

עיריית רחובות תפעיל מערכת חדשנית ומתקדמת לדיווחים בזמן אמת. מדובר במערכת מהמתקדמות בעולם, שפותחה על ידי חברת 'ריפורטי' – בטחון לאומי', ורחובות היא אחת הערים הראשונות בישראל שמפעילה אותה עבור תושביה. המערכת תאפשר לתושבי העיר להעביר דיווחים באמצעות שידורי וידאו חיים, מלווים בשיחה רגילה ובמיקום מדויק למוקד העירוני ובהמשך לשירותי החירום בעיר באמצעות לחיצת כפתור.

כחלק משיפור השירות הניתן לתושבי העיר, עיריית רחובות תפעיל מערכת חדשנית ומתקדמת לדיווחים בזמן אמת. מדובר במערכת שפיתחה חברת הסטארט-אפ 'ריפורטי – ביטחון לאומי' ושתאפשר לתושבי רחובות לדווח, בלחיצת כפתור, למוקד העירוני 106 ובהמשך לשירותי החירום על כל מפגע או אירוע בעיר, תוך שידור וידאו בזמן אמת, מבוסס על מיקום מדויק. בנוסף, במידה והתושב לא יוכל לקיים שיחה טלפונית, תהיה לו אפשרות להתכתב בצ'אט עם המוקדן. פרטים אלו יאפשרו למוקד השירות להעניק לתושבים את המענה הנכון ביותר, בזמן היעיל ביותר.

בזכות הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה החברה, הדיווח יתאפשר גם באזורים בעלי קליטה חלשה ובתוך מבנים סגורים.

עיריית רחובות היא בין הרשויות הראשונות המטמיעות את הטכנולוגיה המתקדמת במוקד השירות העירוני שלה. מטרת המהלך היא ייעול ושיפור השירות אל מול התושב, תוך שימוש במערכות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, לדיווחים למוקדי שירות וחירום. השימוש באפליקציית 'ריפורטי' יאפשר לתושבי העיר לדווח ישירות לא רק למוקד העירוני, כי אם גם למוקדי החירום השונים של מדינת ישראל.

pnimi

בחודשים הקרובים יתווספו לאפליקציה מגוון רחב של פיצ'רים חברתיים לתקשורת בין בני משפחה והסביבה הקרובה, שמטרתם לאפשר לכל משתמש לבנות מעגל חברים רחב שישמור עליו והוא עליהם. כמו כן, תתאפשר צפייה בדיווחים בשידור חי באזור האישי של המשתמש. ממשק הניהול של 'ריפורטי' מוטמע כיום בכל מוקדי  מגן-דוד אדום באופן מלא והנהלת החברה מעריכה, כי בחודשים הקרובים משטרת ישראל ומכבי אש יחלו להטמיע את מערכות הבית של ריפורטי במוקדי השירות שלהם, ויאפשרו לתושבי ישראל חוויית דיווח מלאה. עד שזה יקרה – דיווח דרך האפליקציה למוקדים אלו יתאפשר בשיחת חירום רגילה.

כיום ניתן להוריד את האפליקציה בחינם למכשירי אנדרואיד ו-iOS , בחנויות האפליקציות של APP STORE   ו – GOOGLE PLAY.

ראש העיר, רחמים מלול: "באמצעות הטמעת המערכת החדשה, נשפר בצורה משמעותית את התקשורת עם התושבים, ואת איכות השירות המוענק להם. המערכת החדשה הינה נדבך נוסף במהפכה הטכנולוגית שאנו מנהיגים. מדובר בערוץ תקשורת דיגיטלי ישיר, יעיל, קל ונוח בין התושבים למוקד העירוני, אשר יאפשר למוקד צפייה בדיווחי התושבים בשידור חי, יקצר את זמני הדיווח ובכך גם את זמני ההמתנה. אנו מקווים כי התושבים ישתמשו בערוץ החדש הזה, יפגינו אחריות קהילתית וידווחו על כל מפגע או אירוע, במטרה לשדרג את איכות החיים בעירנו".

cover

חבר המועצה ומחזיק תיק שירות לתושב, אבי קינד : "במסגרת תפקידי כמחזיק תיק שירות לתושב, אני עושה לילות כימים עבור שיפור השירות הניתן לתושבי העיר  בכל החזיתות. אחד מפרויקטי הדגל עליהם שמנו את הדגש בתחום זה, הוא הטמעת טכנולוגיות מתקדמות וחדשות. אפליקציית ריפורטי תשפר באופן ניכר את השירות והמענה הניתן לתושבים. תודה לראש העיר, רחמים מלול, על האמון ביוזמה החדשה".

אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל ריפורטי: "ריפורטי נולדה במטרה לאפשר לאנשים רשת הגנה אישית, משפחתית, קהילתית וארצית. החברה מפתחת טכנולוגיות ייחודיות וחדשניות, אשר מייצרות תשתית לדיווחים בזמן אמת מהמובילות בעולם. לאחרונה שדרגנו את חווית השימוש באפליקציה כך שמשתמשי הקצה יוכלו ליהנות מהפעלה פשוטה ונוחה יותר של האפליקציה. בנוסף, אנו מתכוונים להוסיף לאפליקציה בעתיד הקרוב יכולות שיהפכו אותה לכלי תקשורת בין משפחה וחברים במצב חירום ובכל מצב של צורך בהשגחה. אנחנו מברכים את עיריית רחובות על הצטרפותה למעגל הלקוחות שלנו, ואין לנו ספק שתושבי העיר ייהנו משיפור חוויית השירות כבר בנקודת הממשק הראשונה שלהם עם המערכת של ריפורטי".

להורדה חינם של האפליקציה- http://bit.ly/ireporty

בת אל צור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh