רחובות מציינת את אירועי יום האישה הבינלאומי במגוון אירועים עירוניים

רחובות מציינת את אירועי יום האישה הבינלאומי במגוון אירועים עירוניים

כמיטב המסורת, הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות מציין את יום האישה הבינלאומי במגוון של פעילויות ואירועים בעיר

כבכל שנה, הפורום לקידום מעמד האישה בראשותה של חברת המועצה ויו"ר הפורום, ד"ר מרה קנבל, יציין את יום האישה הבינלאומי במגוון פעילויות ואירועים ברחבי העיר, שאורגנו על ידי הפורום בשיתוף עם ארגוני הנשים בעיר.

יום האישה הבינלאומי נקבע על ידי ארגון האו"ם כציון לאירוע מכונן שהתקיים ב-25.3.1911, במסגרתו, לראשונה בהיסטוריה, נשים שבתו כמחאה על תנאי העסקתן.

אירועי יום האישה ברחובות ייפתחו השבוע (15.2) באירוע חגיגי לנשים, שיתקיים בהיכל התרבות, ובהמשך החודש ייערכו מגוון אירועים עבור נשות העיר.

ב 27.2 יתקיים ערב הוקרה לנשים רחובותיות מצטיינות ומשפיעות, שבו תקבלנה שמונה נשים אותות הוקרה מראש העיר, רחמים מלול. בתום הטקס החגיגי ייהנו באי הטקס מהופעה של ירדנה ארזי.

בתאריך 8.3, תתקיים צעדת יום האישה שמטרתה לכבד את הנשים באשר הן ולציין את הישגי הפמיניזם. את הצעדה יובילו חברות המועצה, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה, ד"ר מרה קנבל, ומחזיקת תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון, יעל בק, בשיתוף תנועת 'השומר הצעיר', תנועות הנוער בעיר, קיבוץ המחנכים, אירגוני הנשים בעיר ותושבי רחובות. הצעדה תצא בשעה 18:00 מגן המייסדים ותסתיים במדרחוב ש. בן ציון. במסגרת הצעדה יוצגו מייצגים של נשים שהשאירו חותם.

לפרטים, הרשמה ורכישת כרטיסים בטל: 08-6490847, או בדף הפייסבוק של הפורום לקידום מעמד האישה.

בת אל צור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh