מובילים בחינוך – חברי ועדת פרס החינוך הארצי סיירו ברחובות

מובילים בחינוך – חברי ועדת פרס החינוך הארצי סיירו ברחובות

ראש העיר ובכירי מערכת החינוך העירונית הציגו בשבוע שעבר בפני חברי ועדת פרס החינוך הארצי את ההשקעה האדירה של העיריה במערכת החינוך, את הפרויקטים החינוכיים הייחודיים שמתקיימים בעיר ואת אנשי החינוך המובילים בעיר. החלטת הוועדה בנושא צפויה להתקבל לקראת השבוע הבא

לאחר הזכייה בפרס החינוך המחוזי, הגיעו ביום שלישי האחרון (7.2) חברי ועדת פרס החינוך הארצי לסיור ברחובות על מנת להתרשם ממערכת החינוך העירונית, שמועמדת לקבלת הפרס גם ברמה הארצית. הסיור נערך בהשתתפות ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, מנכ"לית החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש, יוספה חליבה, מנהלת אגף החינוך והנוער, סמדר קרפובסקי, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, איציק עובדיה, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב, מנהל המחלקה לחינוך על יסודי, אלי לסרי, מנהלת המחלקה לחינוך לגיל הרך, ד"ר אסתר הנדלר, מנהלת המחלקה לחינוך מיוחד, מיכל חסדאי, מנהל מחלקת הנוער, אבי יוספי ורבים נוספים.

IMG_5132

הביקור נפתח בהצגת נתונים כלליים על העיר וסקירת ההשקעה האדירה של עיריית רחובות במערכת החינוך ובתכניות חינוכיות מיוחדות על פני הרצף החינוכי. לאחר מכן הגיעו חברי הוועדה לבית הספר ע"ש סמילנסקי שם הוצגו בפניהם התכניות החינוכיות והפעילויות שנעשו בכל אחד ממסגרות החינוך השונות. במהלך הביקור בבית הספר פגשו חברי הוועדה גננות, מורים ותלמידים מבתי ספר שונים, צוותים חינוכיים, ילדים ונוער ממסגרות שונות, וכן נציגים מהחברה העירונית, בימת הנוער, היכל התרבות, רשת חוויות ועוד.

לחברי הוועדה הוצגו תכניות מתחום המורשת וההיסטוריה של העיר רחובות, תכניות מתחום החברה הכוללים פעילויות חסד, תכניות החינוך המיוחד ותכניות לנוער אחרי שעות הלימודים. כמו כן, הוצגו בפניהם תכניות מתחום המדע והטכנולוגיה ופעילויות אשר מתרחשות בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר. חברי הוועדה למדו גם על הפעילות הייחודית המתקיימת במתחם ה"עירונוער" ובית הספר המקצועי למקצועות הספורט ולאחר מכן התרשמו מתכניות בתחום התרבות הערכית בעיר, מוזיקה, אמנות, מחול ועוד.

IMG_5167

במסגרת הכרת הפעילויות התרבותיות, החינוכיות והערכיות המתקיימות בעיר, התארחו חברי הוועדה בהיכל התרבות העירוני וצפו בילדי בימת הנוער מבצעים את המחזמר "משחקים בלב".
בהמשך ביקרו חברי הוועדה בגן 'שושן' ולמדו על מאפייני החינוך לגיל הרך בעיר.
הסיור הסתיים בביקור בבית הכנסת הגדול שם קבע ראש העיר מזוזה מיוחדת, שהובאה במיוחד מ"הר ההר", הציון של אהרון הכהן המסמל את השלום.

01

רחמים מלול: "אני מבקש להודות לאנשי מערכת החינוך הרחובותית, למציגים ולכלל מחלקות העיריה, אשר פעלו במשך תקופה ארוכה בכדי להציג בפני חברי ועדת פרס החינוך הארצי את כלל הפעילויות והתכניות החינוכיות שמתקיימים בעיר רחובות. רק לאחרונה זכינו בפרס החינוך המחוזי, הפרס הושג בזכות עבודת הקודש החינוכית שעושים אנשי מערכת החינוך הרחובותית, עבודה שהציבה אותנו בין הרשויות המובילות בישראל בתחום החינוך".

סגן ר' העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "הצגנו את מערכת החינוך העירונית על כל גווניה כמערכת מובילה במחוז, המפתחת את המצוינות בכל תלמיד ותלמידה. אני מאמין במערכת החינוך בעיר רחובות, שהגיעה לבשלות לקבלת פרס החינוך הארצי".

חברי הוועדה סיכמו את הסיור ברחובות: "ראינו את ישראל היפה בעת סיורינו בעיר, את הסיפור של עם ישראל, ההשקעה בחינוך ובצעירים, שותפויות רבות ומגוונות, פגשנו ערכים ונשמה יתרה. ראש העיר, רחמים מלול, מבקש לשמר את המורשת ובמקביל מפתח את מערכת החינוך לערכים ולקידמה".

בת אל צור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh