קונצרט מיוחד של אנסמבל כלי מיתר שמחה חלד

קונצרט מיוחד של אנסמבל כלי מיתר שמחה חלד

ביום רביעי (1.3) יתקיים קונצרט שלישי בסדרת הקונצרטים האיכותית והמצליחה של המחלקה למוסיקה רחובות בניהולה של ריטה וינוקור, 'פניני המוסיקה הקאמרית'.

בקונצרט ינגנו נגני 'אנסמבל כלי מיתר שמחה חלד', הכנריות, אלינא גורביך וטלי גולדברג, הויולן, מתן נסימוביץ, והצ'לנים צבי פלסר ושמחה חלד.

חלד, המנהל המוסיקלי של האנסמבל, הוא אחד הצ'לנים המוקלטים ביותר בעולם. חלד הופיע בקביעות עם טובי הנגנים בעולם ביניהם, הנריק שרינג, יפים ברונפמן, שלמה מינץ, ז'אן פייר ועוד. בעברו היה הצ'לן הראשי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית.

צבי פלסר היה בן 17 כשניגן לראשונה על בימת 'קארנגי הול' בניו יורק, לצידם של אייזק שטרן ופנחס צוקרמן. מאז הופיע פלסר כסולן וכמוסיקאי קאמרי בישראל, אירופה, המזרח הרחוק וצפון אמריקה, והוא ניגן עם תזמורות חשובות רבות נוספות כגון התזמורת הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הפילהרמונית של באפלו ותזמורת האקדמיה סנט מרטין אין דה פילדס.

שני ענקי הצ'לו הללו מבטיחים קונצרט בלתי נשכח בכיכובו של כלי המיתר המדהים.

האנסמבל ינגן את סונטה מספר 10 בסול מז'ור לשני צ'לי מאת בארייר, רביעייה לכינור, ויולה ושני צ'לי מאת ארנסקי וחמישייה בדו מזור לשני כנורות ויולה, ושני צ'לי.מאת שוברט.

הקונצרט הסוגר של הסדרה יתקיים בתאריך 26.4.17, ויופיע בו האנסמבל של אנדרס מוסטונן (אסטוניה).

הקונצרט יתקיים ביום רביעי, ה – 1.3.17, בשעה 20:30, בהיכל התרבות ברחובות. מחיר כרטיס: 80 ₪. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים ניתן ליצור עם המחלקה למוסיקה בטלפון – 08-6683882.

בת אל צור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh