רחובות במקום הראשון בתחרות הארצית בכתיבת סיפורים

רחובות במקום הראשון בתחרות הארצית בכתיבת סיפורים

מתוך מאות תלמידים שהשתתפו בתחרות הארצית לכתיבת סיפורים, זכה במקום הראשון זיו אור, תלמיד בית ספר נועם בנים ברחובות עם הסיפור 'דמעות של אושר'

בית הספר "נועם בנים" זכה בתחרות הארצית לכתיבת סיפורים, מרוץ הצב"י, שנערכת ע"ש צבי כורך ז"ל, מייסד תכנית "עופרים". הסיפור הזוכה מטעם בית הספר, נכתב על ידי התלמיד זיו אור, שכתב את הסיפור 'דמעות של אושר'. המנחה המחוזית לחינוך לשוני במחוז מרכז חמ"ד, שרה ברוך, הודיעה על הזכייה למנהלת בית הספר נועם בנים, ציפורית אייזיק.

תחרות מרוץ הצב"י כוללת שני מסלולים: כתיבה חופשית וכתיבה שקשורה לדמות מסוימת שנבחרת על ידי החמ"ד. השנה נבחרו דמויותיהם של הרב והרבנית גורן. התלמיד זיו אור זכה במקום הראשון על סיפורו לאור דמותם של הרב והרבנית גורן וקיבל תעודת הצטיינות.

מדי שנה משתתף בית הספר "נועם בנים" בתחרות מרוץ הצב"י וזוכה להישגים רבים. במסגרת התחרות, כותבים תלמידי בית הספר סיפורים השוזרים מציאות עם דמיון ונותנים ביטוי לעולמם הפנימי. ניכר כי התלמידים היצירתיים עוברים תהליכים בפיתוח הדמויות, בהבעת רגשות ובהרחבת התיאורים.

מנהלת מחלקת החינוך היסודי, שרה והב: "ברכות לבית הספר נועם בנים על הזכייה בתחרות. בית הספר זוכה להישגים מרשימים בתחרות כבר במשך שנים רבות. הכתיבה היא ערך חשוב לפיתוח הדמיון והיצירתיות של התלמידים".

מנהלת בית הספר נועם בנים, ציפורית אייזיק: "בית ספרנו משתתף בתחרות מרוץ הצב"י וזוכה להישגים מעולים. אנו מעודדים את התלמידים לכתוב, מכווינים אותם ולשמחתנו זכינו במקום הראשון הארצי בתחרות מתוך מאות תלמידים מכל רחבי הארץ. מדהים לגלות כיצד העולם הפנימי של התלמידים משתקף בסיפורים שהם כותבים".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh