מונה מבקר חדש לעיריית רחובות

מונה מבקר חדש לעיריית רחובות

בתום הליכי מיון אינטנסיביים וקפדניים, החליטה וועדת האיתור של עיריית רחובות על מינויו של (42), כמבקר העירייה החדש. יחל בתפקידו בתאריך 1.5

עיריית רחובות הודיעה על בחירתו של נפתלי אקרמן (42) לתפקיד מבקר העיריה החדש. הודעת המינוי נמסרה בישיבת מועצת העיר, שהתקיימה ביום רביעי האחרון (22.2) והיא אושרה על ידי חברי המועצה.   

אקרמן, תושב נוף איילון, נשוי ואב לחמישה, נבחר לכהן כמבקר עיריית רחובות, לאחר שנמצא המתאים ביותר, מתוך 70 מועמדים שהגישו מועמדותם לתפקיד. לשלב המיונים האחרון הגיעו 15 מועמדים אך לבסוף בחרה וועדת המכרזים, שכללה את נציג משרד הפנים, היועצת המשפטית ונציג ועד העובדים באקרמן. נפתלי אקרמן בעל ניסיון של 15 שנים בנושאי ביקורת פנים, הינו בוגר תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי המדינה מטעם אוניברסיטת 'בר אילן' ובוגר תואר שני, בעל הסמכה כמבקר פנים מטעם אוניברסיטת 'בר אילן'. במסגרת תפקידיו האחרונים שימש כמבקר המועצה האזורית גדרות וממונה על תלונות הציבור, מנהל הסיכונים של המוסד לביטוח לאומי ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: "מינויו של נפתלי אקרמן הינו מינוי ראוי וחשוב. תפקיד מבקר העיריה הינו תפקיד מורכב ובעל משמעות גדולה, הוא זה שמסייע לנו להמשיך ולהשתפר למען התושבים. אני מאחל לו המון הצלחה בתפקידו החדש, הצלחתו היא הצלחתנו".

מבקר העיריה הנכנס, נפתלי אקרמן: "אני מודה לוועדת האיתור בכלל ולראש העיריה ומנכ"ל העיריה בפרט, על האמון הרב שהוביל לבחירתי פה אחד וכולי תקווה שבעזרת ה' אצדיק את  את האמון שניתן בי ואהיה לעזר בקידומה ושגשוגה של עיריית רחובות".

בת אל צור

תכשיטי דניאל - לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1  |  הזול מבינהם  |  ט.ל.ח

תכשיטי דניאל – לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh