צמיחה של 4% תקציב רשת חוויות לשנת 2017

צמיחה של 4% תקציב רשת חוויות לשנת 2017

מועצת העיר רחובות אישרה את תקציב רשת 'חוויות' 2017. התקציב שאושר עומד על 102,557,525 מיליון שקל, גידול של כ-4% לעומת תקציב 2016.

בהצגת התקציב על ידי המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון 'חוויות', עו"ד יניב מרקוביץ', בלטו שינוי המגמה וההטבה הניכרת במצבה הכספי של הרשת. הרשת תתמודד השנה עם אתגרים כגון הטמעת השינוי הארגוני באגף הגיל הרך ופיצולו לשני תחומי תוכן (אגף צהרונים ואגף הגיל הרך והמשפחה), המשך הפעלת המתנ"ס והספרייה ברחובות החדשה, המשך הפעלת השלוחות בבצלאל לינדה ובשדרות חן ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: "רשת המתנ"סים 'חוויות' מתפתחת בצורה אדירה בשנים האחרונות ומספקת פעילות ענפה ואיכותית ברוב שכונות העיר. גם השנה, הרשת מרחיבה את סל השירותים והפעילויות שמתקיימות במסגרתה עבור תושבי העיר, אין לי ספק שהתושבים ייהנו מפעילות פנאי ותרבות מגוונת ואיכותית".

המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון רשת 'חוויות', עו"ד יניב מרקוביץ': "אנו גאים בפעילות שנעשית ברשת עבור תושבי העיר רחובות ומודים לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה הגדולה בנו ולעובדי הרשת שנותנים מעצמם ועושים עבודה מצוינת עבור תושבי העיר. גם השנה הרחבנו את סל השירותים המוענק במסגרת פעילויות הרשת, התחלנו בהפעלת שלוחות חדשות ברחבי העיר, נמשיך את מסורת ריכוז 'יום המעשים הטובים' בעיר ועוד. חשוב לציין שכל הכסף שנכנס לרשת 'חוויות' מגיע מהציבור ולכן חוזר בחזרה לציבור".

מנכ"ל רשת המתנ"סים 'חוויות', עדי דויטש: "אני שמח על אישור התקציב החדש. תודה לראש העיר, רחמים מלול, שנותן אמון בפעילות הרשת ורואה בה חלק מאורגן השירותים המשמעותיים בפיתוח חיים קהילתיים ובפיתוח שירותי הפנאי בעיר. תודה גדולה מגיעה גם לכלל חברי הדירקטוריון על התמיכה ועיצוב מדיניות הרשת שרואה את התושב במרכז העשייה, למנהל המחוז בחברה למתנ"סים, מוטי עבו, מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, וכמובן לכלל צוות העובדים, המשאב החשוב ביותר ברשת שעושים את תפקידם במסירות ומקצועיות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh