רחובות נערכת ליום המעשים הטובים לשנת 2017

רחובות נערכת ליום המעשים הטובים לשנת 2017

איסוף מתנות לחדרי המתנות בבתי חולים, הנגשת עסקים קטנים עבור בעלי מוגבלויות, מטבח קהילתי, מכירת צמידים, תספורות חינם, שיפוץ מועדוני נוער ומבנה מגורים, התנדבות בבית אבות, אלו הן רק חלק מהפעילויות שייערכו במסגרת יום המעשים הטובים בעיר

ביום שלישי (28.3) יצוין ברחבי הארץ יום המעשים הטובים. רחובות תציין את יום המעשים הטובים במגוון רב של פרויקטים ופעילויות למען הקהילה, בשיתוף פעולה של עיריית רחובות, החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, רשת 'חוויות', ה.ל.ר – החברה לפיתוח רחובות, מועצת הנוער, תנועות הנוער, ארגון המתנדבים ומערכת החינוך.

הפעילויות שמתוכננות להיערך הן: 'עולים מדרגה' – פרויקט חברתי בהובלת קהילה נגישה, שמטרתו לסייע בהנגשת עסקים קטנים עבור מגוון בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים * 'משהו קטן מהלב' – הפנינג ססגוני וחוויתי שיתקיים במרכז השיקום בשכונת קריית משה בהובלת נוער רשת 'חוויות', ושיכלול מגוון תחנות יצירה והפעלות שונות * צמידים מעוררי השראה – ילדי הצהרונים של החברה העירונית רחובות ימכרו צמידים עם משפטים מעוררי השראה עבור עמותת 'משאלת הלב'.\

אלביט

איסוף מתנות לילדים המאושפזים בבתי החולים 'קפלן', 'אסף הרופא' ו-'שניידר' – ילדי הצהרונים של רשת 'חוויות' יאספו ויארזו מתנות עבור חדרי המתנות בבתי החולים, תלמידי בית הספר 'דה שליט' יצבעו וישתלו בגן לימן בעיר,  תספורת לכולם – אנשי מכללת סרג' מראשל"צ יפנקו ילדים ומבוגרים המוכרים לרווחה בתספורות בחינם, יתקיים אירוע הוקרה מיוחד למתנדבים בקהילה * מטבח קהילתי – חברת 'מבושלת' ועובדות המעונות של רשת חוויות יסייעו באספקת מנות חמות למשפחות נזקקות בעיר, עובדי תנובה יסייעו בשיפוץ מועדון הנוער בכפר גבירול  200 עובדים מחברת אלביט חץ הכסף ישפצו מבנה בשכונת קריית משה, פעילות גופנית פתוחה לקהל הרחב ברחבת הדקלים של מתנ"ס חוויות שוויץ ביום שלישי בשעה 8:30 בבוקר, צוותים מרשת חוויות יתנדבו ב-'לקט ישראל', פעילות מיוחדת לשימור ולטיפוח קברים על ידי תלמידי בית הספר 'קציר' * נבחרת ההתעמלות האמנותית של הפועל חוויות רחובות תתנדב ב-'לב אבות', יתקיימו סיורים במרכז המבקרים של חברת תנובה, תנועות הנוער יצאו להתנדב בבית החולים 'קפלן' לשמח את המאושפזים במחלקות השונות בשירה ונגינה ועוד פרויקטים רבים ומגוונים.

המשנה לראש העיר ויו"ר דירקטוריון רשת המתנ"סים יניב מרקוביץ: אני מברך את כל הגופים הרבים שעושים בהתנדבות ונרתמים ליום אחד שכולו מעשים טובים למען הקהילה בעיר. המסר המרכזי שלנו סביב היום הזה הוא החשיבות העליונה בנתינה ובעזרה לאחר והמשימה של כולנו בסופו של דבר להפוך את היום הזה להתנדבות והרתמות קבועה במהלך כל השנה למען הקהילה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מערכת החינוך העירונית כולה נרתמה לקיים פעילות התנדבותית במסגרת יום המעשים הטובים. במסגרת הפעילות בני הנוער לומדים על חשיבותו של ערך ההתנדבות, תורמים לקהילה ומחזקים את הקשר שלהם לעירנו רחובות. תודה רבה לכל המתנדבים!".

מנכ"ל העיריה, דורון מילברג: "תושבי רחובות מקיימים פעילות קהילתית והתנדבותית במשך כל השנה, וביתר שאת ביום המעשים הטובים. אנו רואים חשיבות רבה בערך ההתנדבות וגאים על שיתוף הפעולה של תושבי העיר, יחד עם אגפי ומחלקות העירייה השונות למען הקהילה".

 

תכשיטי דניאל - לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

תכשיטי דניאל – לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh