כנס מדעי טכנולוגי לתלמידי ה'-ט'

כנס מדעי טכנולוגי לתלמידי ה'-ט'

"תלמידים חוקרים ברחובות" – חגיגה של מדע, טכנולוגיה ואמנות ברחובות – ביום ראשון (5.3) התקיים באשכול פיס רחובות כנס מדעי טכנולוגי לתלמידי כיתות ה'-ט'. במהלך הכנס הציגו התלמידים את תוצרי החקר שלהם, פגשו תלמידים מרחבי העיר והחליפו עימם דעות וחוויות מתהליך העבודה.

היום החל בהתכנסות חגיגית במליאה, במעמד סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, מנהלת אגף החינוך, סמדר קרפובסקי, מנהל המחלקה לחינוך על יסודי, אלי לסרי , מנהלת אגף שחר, יעל סלע, המפקחות על הוראת מדע וטכנולוגיה במחוז מרכז ד"ר נורית בר יוסף וגב' אסנת פרנס, מנהלי בתי הספר, מדריכות מדע וטכנולוגיה בבתי הספר, מורים ותלמידים. במהלך הכנס נערכו מושבים מקבילים של הרצאות תלמידים בחמש מעבדות אשכול הפיס, ובמבואה הוצגו 51 פוסטרים מדעיים.

בכנס הציגו כ 270 תלמידים מאחד עשר בתי ספר יסודיים ועשר חטיבות ביניים בעיר רחובות: בן גוריון, בן צבי, הרצוג, ויצמן, סיני, פרחי המדע, רמת אלון, שז"ר, שריד, שפרינצק, תחכמוני, אורט, אולפנת צביה, אמי"ת הלל בנות, אמי"ת המר בנים, דה שליט א', דה שליט ב', ישיבת אמי"ת עמיחי, מדעים, קציר א' וקציר ב'. כל בתי הספר וכל התלמידים קיבלו תעודות הערכה על עבודתם והשתתפותם בכנס. 

זוהר בלום ,סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "רחובות גאה להמשיך במסורת של קיום כנס מדעי-טכנולוגי עירוני זו השנה השביעית. הכנס הוא פרי שיתוף פעולה של העיר רחובות עם משרד החינוך והוא מבטא את הלמידה המשמעותית והיצירתיות של תלמידי העיר .העבודות המוצגות כאן הן הסטארט אפ הראשון של כל תלמיד".

המפקחת על הוראת מדע וטכנולוגיה , ד"ר נורית בר יוסף : השתתפות בכנס מדעי הינה חלום של כל מדען . הכנס מהווה את שיאו של תהליך למידה ופיתוח שמתקיים בבתי הספר. שותפים לו מורים,תלמידים וצוות ההדרכה המחוזי ולכולם שלוחה ברכה חמה ותודה גדולה . לתלמידים מבתי הספר היסודיים זהו כנס ראשון וכשיגיעו לחטיבת הביניים יזכו להשתתף שוב ." 

בת אל צור

 

תכשיטי דניאל - לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

תכשיטי דניאל – לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh