נתיב האור

נתיב האור

אלה פלד, תלמידת בית הספר שפרינצק, החתימה את ראש העיר על אמנת כללי הבטיחות בחשמל.

במסגרת התכנית הארצית "נתיב האור" המחנכת לאורח חיים בטוח וחסכון באנרגיה, הגיעה השבוע תלמידת בית הספר שפרינצק ללשכת ראש העיר והחתימה אותו על אמנת כללי הבטיחות בחשמל

ביום שני, 20.3.17, הגיעה תלמידת בית הספר שפרינצק, אלה פלד, ללשכת ראש העיר, רחמים מלול, על מנת להחתימו על אמנת כללי בטיחות בחשמל. בפגישה נכחו עופרה פלד, אמה של אלה, וסימה ברקת, המורה למדעים.

אלה, אשר מייצגת את בית הספר שפרינצק בתכנית "נתיב האור" של חברת החשמל, סיפרה לראש העיר על הפעילות המגוונת שנעשית בנושא בטיחות בחשמל בקהילה ובגני הילדים, והציגה בפניו את  כללי האמנה לבטיחות בחשמל:
* איסור לעלות על ארונות חשמל או לטפס על חוטי חשמל ועמודי חשמל * אין לפתוח ארונות חשמל * יש לדווח למוקד 103 על כל מטרד או מפגע בחשמל * אין לגעת בחוטי חשמל חשופים * חל איסור להתקרב לחשמל בידיים רטובות או רגליים יחפות.

ראש העיר התעניין בפעילות שנסקרה באוזניו וחתם על אמנת הבטיחות.

תכנית "נתיב האור" הינה תכנית של חברת החשמל, אשר מחנכת לאורח חיים בטוח ולחיסכון באנרגיה. ברחובות התכנית הייחודית מועברת לתלמידי בית הספר בצורה חווייתית על ידי מדריכים צעירים שהוכשרו לכך. התכנית פועלת בכל בתי הספר בעיר, אשר שולחים מספר תלמידים נבחרים, שלוקחים חלק בקבוצה היישובית להסברת כללי הבטיחות בחשמל.

ביום חמישי, 30.3, תקיים תכנית "נתיב האור" פעילות חווייתית לקהילה. במסגרת ההפנינג יופעלו תחנות המסבירות על כללי הבטיחות בחשמל, תחנת יצירה, הקרנת סרט, תחנה להמצאת סיסמאות לבטיחות בחשמל ועוד. הפעילות תתקיים במתנ"ס חוויות שוויץ ברחוב סרני.

רחמים מלול: "הפעילות שאת עושה הנה מבורכת, שכן המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו ואת, אלה, עושה את זה נאמנה על מנת שאחרים יזהרו וחלילה לא יקרה להם אסון וזה השכר הכי גדול שלך. כל הכבוד לך, למורה ולהורים שמעודדים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh