השכרת רכב בחו"ל – כיצד עושים את זה בצורה נכונה

השכרת רכב בחו"ל  – כיצד עושים את זה בצורה נכונה

ישראלים רבים אשר נוסעים לחו"ל היום, מוותרים על האפשרות לערוך את הטיול בעזרת תחבורה ציבורית, בין אם זה באוטובוסים או בין אם זה ברכבות, והם בוחרים באופציה הרבה יותר נוחה ופשוטה של השכרת רכב דרך סוכנות מקומית או סוכנות בינלאומית, אשר מאפשרת השכרת רכב מהארץ לכל מדינה בחו"ל.

ישראלים רבים, כאמור, משתמשים באופציה זו בין אם מדובר בטיול משפחות שנמשך מספר ימים או שבועות, נסיעת עסקים, טיול נופש או כל סגנון אחר של טיול. במסגרת סוכנויות השכרת רכב בחו"ל, ניתן למצוא כלי רכב מסוגים שונים, החל מרכבים משפחתיים, רכבים יוקרתיים, רכבי עסקים וכן רכבי שטח שמתאימים לנסיעה באזורי טבע שונים, החל מפארקים, יערו, שמורות טבע ועוד.

על מנת ליהנות מהאפשרות של השכרת רכב בחו"ל, אנחנו נציג בפניכם שורה של טיפים ונקודות כיצד לעשות את זה בצורה נכונה. לפני כן, נציין שהשכרת רכב יכולה להיות יעילה ומשתלמת אם בוחנים בצורה נכונה את היחס בין מספר הימים בהם נשתמש ברכב לבין עלות השכרתו וכך העלויות הנלוות לכך. מן הסתם, ככל שמשך הזמן בו נשתמש ברכב, נצטרך לשלם יותר אך פר יום ייתכן מאוד שהעלות תהיה משתלמת יותר, מאשר שימוש בתחבורה ציבורית.

איך מבצעים השכרת רכב בחו"ל בצורה חכמה

נקודה ראשונה שצריך להסתכל עליה היא, איזה רכב עליכם לשכור. כמו שציינו, ניתן לשכור כלי רכב מסוגים ובגדלים שונים. החוכמה היא לדעת לבחור כלי רכב שיכול להתאים לצרכים שלנו מהיבטים שונים. החל מהיבטים של גודל, צריכת דלק, כוח, וכן זה אמור להיות רכב שאנחנו יכולים לנהוג בו בצורה נוחה.

אם אנחנו לוקחים רכב עבור נסיעה משפחתית עם ילדים, יש לבדוק האם כל האמצעים לבטיחות נסיעה עם ילד, מותקנים ברכב.

נקודה שנייה, עלינו לבדוק אילו אביזרים נמצאים ברכב, האם מותקנים ברכב אמצעי ניווט, גרירה, גגון, אמצעי עזר במקרה והרכב נתקע ועוד.

נקודה שלישית, יש לבחון איזה ביטוח עליכם לעשות, אילו בטחונות החברה דורשת מכם, מה בדיוק היא מבקשת מכם להציג בפניה. עליכם לבדוק עוד, האם החברה מאפשרת ליותר מנהג אחד לנהוג ברכב ומה העלויות של הוספת נהג נוסף.

נקודה רביעית, חשוב מאוד לשים לב למצב הרכב, האם הוא עבר תאונות, האם יש עליו שריטות. רצוי שתצלמו אותו לפני כן. הסיבה היא, כשתחזירו את הרכב לא תרצו לגלות שהחברה מחייבת אתכם לשלם על דברים שלא אתם אחראים עליהם.

נקודה חמישית, רצוי מאוד לשים לב להוראות של החברה בדבר שמירה על ניקיון הרכב וכן בדבר שימוש בדלק. ישנן חברות השכרת רכב בחו"ל שמחייבות להחזיר את הרכב נקי וכן עם טנק דלק מלא, אחרת אתם עלולים לשלם קנס.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh