מחלקת הילדים והנוער נבחרה כמחלקה מצטיינת

מחלקת הילדים והנוער נבחרה כמחלקה מצטיינת

בשבוע שעבר קיבלה מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות, בניהולו של אבי יוספי, בשורה משמחת במיוחד. באיגרת שנשלחה אל יוספי מטעם מנהל מינהל חברה ונוער במחוז מרכז במשרד החינוך, רפי דהן, נמסר לו כי המחלקה נבחרה כמחלקה מצטיינת מטעם מינהל חברה ונוער לשנת תשע"ז.

במכתבו ציין מנהל מינהל חברה ונוער, רפי דהן: "הנני שמח להודיעך, כי נבחרת אתה וצוות מחלקת הנוער והילדים, כמחלקה מצטיינת מטעם מינהל חברה ונוער לשנת תשע"ז. הבחירה בך ובמחלקה בראשותך התבססה על חוות הדעת של המפקחת הרשותית, שרה אילת, שציינה בפני צוות הפיקוח את מימוש חזון הנוער, המתקיים בעיר רחובות, בדגש על פיתוח ביה"ס למנהיגות נוער, מרכז הכנה לצה"ל ומעורבות חברתית, עבודה ברצף אחריות חינוכית עם בתיה"ס, תכניות קיץ, והובלת צוות מקצועי ומחוייב".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "הבחירה במחלקת הנוער והילדים ברחובות כמחלקה מצטיינת לא מפתיעה אותי. מנהל המחלקה, אבי יוספי, יחד עם צוות המחלקה המסור, מקדישים את רוב זמנם למען קידום הנוער והצעירים ברחובות במגוון פעילויות, פרויקטים ותכניות. אנו מקפידים כמדיניות להתייעץ עם בני הנוער כל העת ומשתפים אותם בתהליך קבלת ההחלטות בתחומים הנוגעים להם. יישר כוח!".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh