קונצרט מחווה למרים ילין שטקליס

קונצרט מחווה למרים ילין שטקליס

ביום שלישי (25.4) יתקיים הקונצרט הסוגר במסגרת סדרת הקונצרטים החינוכיים לכל המשפחה, "מוסיפור", בהנחייתה של המגישה, ניצה שאול. השנה יוקדש הקונצרט לשיריה של המשוררת האהובה, מרים ילין שטקליס, ובין היתר, ינוגנו בו השירים המוכרים שכולנו גדלנו עליהם, ובין היתר: הסבון בכה מאוד, הבובה זהבה, אמא אמרה לי ועוד.

מרים ילין שטקליס נחשבת לאחד מעמודי התווך בתרבות הישראלית ושיריה שגורים בפי רבים. המנחה, ניצה שאול, תספר את סיפורה המרגש של מרים ילן שטקליס, בצורה מיוחדת עם הרבה אהבה לתרבות הארץ ישראלית ובצורה נגישה לקהל הילדים. צורת ההגשה הייחודית של שאול מסייעת לילדים להכיר את סיפורי המלחינים והיוצרים הגדולים של מדינת ישראל.

מדובר במופע מבית היוצר של "צלילי קסם", ויקחו בו חלק מגוון אמנים מוכשרים בניהם: ניצה שאול, מורן לי קוגן ויונתן אבינועם. בנוסף יופיעו גם להקת המחול "סבוטז" בכוריאוגרפיה של דימטרי הרכוב, והרכבי הנגנים ז'אנה גנדלמן בכינור, דורון סלומון בגיטרה, מיכל בית הלחמי בקלרינט ואודליה אליעזרוב סבר בפסנתר.

המופע יתקיים בבית העם – היכל התרבות העירוני רחובות, ביום שלישי (25.4) בשעה 17:30. עלות המופע 65 ₪. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים ניתן לפנות למחלקה למוסיקה בטלפון: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh