ההרשמה החלה לעונת המנויים 2018-2017

ההרשמה החלה לעונת המנויים 2018-2017

מאז פתיחתו, באוקטובר 2014, הפך בית העם רחובותהיכל התרבות העירוני למרכז תרבות מוביל ששמו מוכר לא רק בעיר רחובות, אלא בכל רחבי הארץ. מדי יום פוקדים את ההיכל מאות אנשים בגילאים שונים, שנהנים מפעילויות ומופעים איכותיים ומגוונים. לקראת העונה הרביעית, צוות בית העם רחובותהיכל התרבות העירוני, וועדות הרפרטואר השונות בחרו את המופעים החדשים, המובילים והמרגשים ביותר בכל תחומי התרבות.

במסגרת סדרת התאטרון, בחרו בהיכל התרבות ליצור תמהיל מדויק המשלב בין קומדיה, סאטירה ודרמה. בין הצגות האיכות השונות שתוצגנה העונה תעלה גם ההצגה החדשה "פולישוק" בכיכובו של ששון גבאי, "הזוג המוזר" בכיכובן של מגי אזרזר וטלי אורן של תאטרון בית ליסין, "הצמה של אבא" בכיכובו של יעקב כהן של תיאטרון הבימה,  "בעלים ונשים", מחזה מקורי ע"פ סרטו של וודי אלן של תיאטרון חיפה, "הזאבים" בכיכובה של תיקי דיין של תיאטרון הקאמרי וההצגה "במנהרה", סאטירה שנונה של תאטרון גשר ועוד.

פולישוק

כמיטב המסורת, במסגרת סדרות המוסיקה יעלו הסדרות המצליחות של גיל שוחט, האחים אסנר, הערים המרתקות בעולם, הסדרה הסימפונית של תזמורת ראשון ועוד. כמו כן, לראשונה, יתקיימו שתי סדרות בשיתוף עם הקתדרה העממית רחובות. האחת, סדרת בוקר עם גיל שוחט "מוצארט פוגש את סטרייסנד", על יצירות המופת המוסיקאליות בקולנוע והשנייה, סדרת הוירטואוזים של אריק דוידוב, בה מארח החצוצרן אריק דוידוב נגנים וירטואוזים בכלים שונים.

בנוסף, תתקיימנה גם סדרות תיאטרון לקטנטנים וילדים, קולנוע טרום בכורה וקולנוע תרבויות, (עם הסדרה של פרופסור יורם יובל, והשנה בנושא "תחנות החיים"), סדרות תאטרון יידישפיל, חוויה יהודית, "אהבתיה" וכמובן "בוקר של כיף".

בנוסף לכל הסדרות יעלו בהיכל במהלך העונה מיטב המופעים של האומנים המצליחים והמובילים בתרבות ומדי שלישי בבוקר יוקרן סרט ב– 10 לאזרחים ותיקים.

שוקי קרומר מנכ"ל היכל התרבות: "צפויה לנו עונה מיוחדת ומלהיבה המשלבת בתוכה מופעים המתאימים לכל אחד ואחת. אני רוצה בהזדמנות זו להודות למעל 10,000 מנויים שליוו אותנו בנאמנות במהלך העונה האחרונה ומצפה לראותכם אתנו בעונה הקרובה"

לפרטים והרשמה 08-9232200 ובאתר האינטרנט www.beithaam.co.il.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh