שבוע הספר העברי ברחובות

שבוע הספר העברי ברחובות

בתחילת חודש יוני יתקיימו ברחובות אירועי "שבוע הספר העברי", מהאירועים החשובים של ישראל, והשנה, יחזרו חגיגות הספר לגן המייסדים בעיר. במסגרת האירוע יתקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה ובין היתר, מפגשים עם סופרים בני העיר רחובות, מופעים, מתחמי משחק ועוד.

בנוסף, יתקיים גם יום העיון השנתי ה-3 לציון חודש הקריאה העברי של הקתדרה העממית רחובות ע"ש לאה טנא שיעסוק בנושא "רחובות – מילים בין הפרדסים", 127 שנות תרבות, כתיבה ויצירה בעיר.

כמדי שנה, עיריית רחובות תציין את חודש הספר העברי ברחבי העיר במגוון פעילויות, הרצאות, ימי עיון, ומופעים לכל הגילאים. האירוע המרכזי של שבוע הספר ברחובות יתקיים בימים רביעי וחמישי (7-8.6.17), והשנה יחזרו החגיגות לגן המייסדים בעיר, והכניסה חופשית.

במהלך ימי שבוע הספר יתקיימו בגן המייסדים מגוון פעילויות לילדים הכוללות מפגשים עם סופרים ומשוררים רחובותיים, הצגות, סדנאות יצירה בהשראת ספרים, מתחמי משחק לעידוד קריאה, פינות קריאה ועוד. הגן יקושט במיצגי תלת ממד בהשראת דמויות בעלי חיים מתוך ספרי הילדים המוכרים והאהובים. במהלך המפגשים המעשירים שיקיימו הילדים עם סופרי הילדים והמשוררים הרחובותיים, הם יכירו את יצירותיהם ויוכלו לשאול שאלות על תהליך כתיבת הספר והוצאתו. ברחבי הגן יוכלו הילדים לפגוש דמויות ייחודיות אשר נושאות עמן סיפור שלם, ישוחחו עמן ויצטלמו איתן למזכרת. כמו כן, ייהנו הילדים משלל הצגות ומופעים איכותיים לכל המשפחה, חלקם מכוחות מקומיים בהפקת בימת הנוער רחובות ואנסמבל בימת היוצר – "שומדי הארנב", קורקודילים מטיילים", והצגת הסיום של קבוצת הזמר כיתות א'-ו', "אני ואתה נשנה את העולם" – מופע ססגוני ומרהיב משירי אריק איינשטיין.

ראש העיר, רחמים מלול: "עם כניסתי לתפקיד הנהגנו את "שבוע הספר העברי" ברחובות, אירוע שהפך עם השנים למסורת מבורכת. השנה, לראשונה, האירוע יקבל את הבמה המרכזית שכל כך מגיעה לו ויתקיים בגן המייסדים. תושבים יקרים, קריאת ספרים מעשירה את השפה ומפתחת את המחשבה ואת הדמיון, אני מזמין אתכם לציין יחד אתנו את שבוע הספר העברי בשמחה גדולה ובמגוון פעילויות לכל המשפחה בגן המייסדים בעיר".

במהלך ימי הפעילות בגן המייסדים, בין השעות 22:00-17:00, ייערך יריד מכירת ספרים בשיתוף רשת "סטימצקי" (בכניסה הראשית לגן המייסדים).

ימים ד'-ה' (7-8/6/17) בשעה 17:30

גן המייסדים, רחובות

הכניסה חופשית

הקתדרה העממית רחובות תקיים את יום העיון השנתי ה-3 לציון חודש הקריאה

במסגרת אירועי שבוע הספר יתקיים גם יום העיון השנתי ה-3 לציון חודש הקריאה העברי של הקתדרה העממית רחובות ע"ש לאה טנא שיעסוק בנושא "רחובות- מילים בין הפרדסים", 127 שנות תרבות, כתיבה ויצירה בעיר.

במהלך האירוע יתקיימו מגוון הרצאות, ביניהן "מקיץ האדמה מתרדמתה" של משה סמילנסקי אותה יציג ד"ר דני בר מעוז, "אל ארצי", רחל וחברים במושבה רחובות אותה תציג ד"ר רוחמה אלבג, "רחובות של יזהר- במלאת 100 שנים להולדתו" אותה תציג פרופ' ניצה בן ארי ולסיום, מופע "כלניות", משירי שושנה דמארי ויפה ירקוני.

במהלך יום העיון יתקיים יריד מכירת ספרים ברחבת בית העם בשיתוף "סטימצקי".

יום ד' (14/6/17) בשעה 8:30

בית העם רחובות- היכל התרבות העירוני

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh